Wpis z mikrobloga

Ostatnio naszło mnie żeby kupić sobie drona. Tylko jest taki wybór różnych modeli w różnych cenach ze ciężko mi coś wybrać. Widziałem w miarę w dobrej cenie dji spark. Opłaca się go brać? Widziałem jeszcze jakieś mavic, air, pro, mini 2. Zatrzęsienie xD ogólnie szukam w najlepszym stosunku cena/jakość. Zastosowanie prywatne żeby polatać na wakacjach #dji #drony #drony
  • 12
@Klofta: pomimo mojego żartu niskich lotów, podepnę sie pod temat bo tez mni interesuje.

Zawsze nurtowała mnie jakość obrazu uzyskiwanego przez drony klasy ekonomicznej. Miałby mieć zastosowanie do powiedzmy polamatorskiej fotografii krajobrazu czy architektury. Czy polecany tutaj mini 2 nadaje sie do takich zastosowań i do różnego oświetlenia, czy niestety trzeba celowac wyżej?

Jestem w temacie dronów fotograficzbych totalnie zielony, a chciałbym sie wspomóc w dodatkowych ujeciach, ktorych z ziemi nie
@Klofta: Bierz Mini2. Całkiem możliwe, że w kwietniu ceny M2 na rynku wtórnym nieco spadną, ponieważ ma wyjść Mini3. Też polecam Mini2, bo ma naprawdę wiele zalet, zwłaszcza jak chcesz nim latać głównie na wakacjach. Atutem jest jego wielkość i waga (249g), mało miejsca w bagażu zajmuje. Poza tym nie trzeba żadnych egzaminów, czy świadectw. Zdjęcia czy filmy są naprawdę ok. Jako taki typowy dron turystyczny, to wg mnie Mini 2
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Klofta: mam Mini 2 i polecam, tylko trzeba mieć na uwadze kilka ograniczeń. Ma matryce 1/2,3", więc potrzebuje bardzo dużo światła, szczególnie do filmów. Zimą, gdy światła jest mało, najlepiej latać w okolicach południa ± kilka godzin. W nocy jest praktycznie bezużyteczny, no chyba że w mieście, ale i tak będzie mnóstwo szumu.
Jako że waży tak mało, producent poleca nie latać gdy wieje powyżej 10 m/s. Cięższe drony wytrzymują więcej,