Wpis z mikrobloga

Mam model budynku z revita. Jak najprościej ogarnąć normalną tzn taka troche fotorealistyczną wizke? W maxie? ale to tylko zewnętrznym silnikiem tak jak w revicie. Blender? też ma zewnętrzny silnik do fotorelizmu? Myślałem nad unity:) czy to ma jakiś sens? z tego co widziałem to hdr całkeim spoko wychodzi.
#revit #3dsmax #unity #blender #3d
  • 12
@Dyfjatko: Obie te wizki w zasadzie zostały tylko delikatnie wyostrzone w gimpie. Blender ma bardzo rozbudowane narzędzia do kompozycji i postprodukcji ale jak dobrze się wszytko poustawia to nie są potrzebne. Blender od wersji 3.0 ma nowy silnik wewnętrzny Cycles-x który sporo ustawień ma z automatyzowanych.
@Dyfjatko: Obstawiam że soft 3D jak Blender 3Dmax lepiej to ogarnie i będzie to prostsze dla kogoś kto ten soft i tak ogarnia. A wybierając silniki growe sugerował bym zdecydowanie wybranie Unreal Engine zamiast Unity. W obu jesteś w stanie osiągnąć bardzo zblizony efekt jednak UE jest pod wieloma względami bardziej przystępny i z defaultu ustawiony na bycie pieknym potworem zażynającym GPU gdzie przy Unity trzeba się wysilic żeby wyklikać wszystko
@draculeq: Dzięki za info. sprawdze sobie tego blendra. Może faktycznie ten unity to nie jest zbyt dobry pomysł. Ale tylko z tym miałem kiedys styczność. O UE nie pomyslałem i faktycznie może być lepszy
@SrebrnyKnur: Możesz polecić coś co jest totalnie niezbędne do takich wizek? jakieś biblioteki materiałów? Czy sam wszystko tworzysz?:)