Wpis z mikrobloga

Opisze w kilku zdaniach mój problem. Może ktoś będzie potrafił mi pomóc.
Moja sistra jest niepełnosprawna, praktycznie nie wychodzi z domu. Prawie trzy lata temu założyłam jej konto na grze the settlers online. Od tamtej pory spędza na grze bardzo dużo czasu, ma tam znajomych, bierze udział w każdym wydarzeniu, logowała się codziennie, jednym słowem pokochała tą grę.
Dwa tygodnie temu była jakaś awaria serwera dostawcy internetu i na stronie startowej wyświetlał się błąd 505. Na forum przeczytałyśmy żeby wejść przez VPN. Po kilku takich logowaniach zaczęło wyskakiwać okienko że ma zresetować hasło. I tu zaczyna się nasz problem. Adres email powiązany z kontem przestał istnieć z powodu braku aktywności. Od tygodnia piszemy do supportu, do pomocy technicznej do administratorów forum, jednym słowem wszędzie gdzie tylko można. Support TSO kazał nam odpowiedzieć na listę pytań dotyczących szczegółów konta. Odpowiedziałyśmy na wszystkie i na tej podstawie wydali nam ID konta, którym możemy sobie tyłek podetrzeć bo dalej nikt nie chce nam pomóc. Napisałyśmy na forum post pod którym poparło nas wielu znajomych siostry z którymi grała.
Widzę jak moja siostra przeżywa utratę tego konta i chciałabym jej pomóc ale już nie mam pomysłów dlatego zwracam się do was i proszę o rade.

Może ktoś z was miał taki problem i wie co można w tej sprawie zrobić.

Nie wiem jakie tagi dodać jeszcze.
#gryonline #depresja
  • 32
@spalam__sie: Olej support. W kolejności pisz najpierw do marketingu i działów PR Ubisoftu i BlueByte. Potem skrzyknij znajomych i piszcie im na wallach na FB, Twitterze. Jak nic się nie wydarzy sprawdzcie kto pracuje w tych firmach na stanowiskach kierowniczych marketingu i PR na LinkedIn i zainteresujcie tematem osobiście te osoby w wiadomościach prywatnych. W ostateczności pisz maile na adresy typu all(małpa)nazwafirmy(kropka)com. Wszędzie powołuj się na numer support case jeżeli go
@spalam__sie z tego co pamiętam to settlersy są Ubisoftu
Prędzej Owsiak wskrzesi Hitlera za uran sprzedawany Czeczenom niż dostaniesz od nich jakąkolwiek pomoc
Banda debili przez 3 lata nie potrafiła mi pomóc co prawda z inną grą ale błąd był po ich stronie i nie wiedzieli jak pomóc to wysyłali przez 3 lata jakiś poradnik z ich FAQ xd

Spróbuj założyć maila o tym samym loginie to może zadziała i przyjdzie wiadomość,