Wpis z mikrobloga

@marasgruszka: Musisz włączyć apke minimum 200m przed bramką. Około 50m przed rozpoczyna przejazd. Na czas przejazdu możesz zablokować i odłożyć telefon. Przy wyjeździe najlepiej odblokować telefon bo nie zawsze załapuje, gdy nie złapie będziesz musiał wybrać bramkę którą zjechałeś.
  • Odpowiedz
@marasgruszka: są 2 rodzaje odcinków. A4 Katowice Kraków i A1 masz odczyt tablic i szlabany.
Na A4 Wrocław Gliwice i A2 masz rejestrację przejazdu i albo kupujesz sam bilet na konkretny odcinek albo apka musi chodzić
  • Odpowiedz
@marasgruszka: Na odcinakach obsługiwanych przez e-Toll musisz mieć aplikację aktywną przez cały czas. Bramki nie służą do obsługi płatności gdyż byłoby to zbyt proste i zbyt mało awaryjne, nie dałoby się też wtedy karać kierowców którzy zapomną się i nie włączą na czas aplikacji albo stracą zasięg.
  • Odpowiedz
@toszamono: podbijam temat, mam powiadomienie "Ups! Usługa e-TOLL przestała działać. Nie wiemy, co się stało. Poczekaj chwilę lub sprawdź połączenie z Internetem. Jeśli to nie pomaga, wyłącz apkę i włącz"
i jestem ciekaw czy działa czy nie działa
  • Odpowiedz
@Adwin Rozłączyłam się z wifi i na LTE błąd nie występował. Bez problemu apka zadziałała na bramkach. W domu używam pihole, więc może coś blokuje co utrudnia funkcjonowanie apki.
  • Odpowiedz
@Adwin: @vermilionibialamewa:
Informacyjnie, bo sam dziś bujałem się z tym problemem - mając w telefonie AdAway trzeba dodać kilka wpisów do białej listy. Na pihole jest to samo - dodanie poniższych "naprawia" apkę.

eu1-notification.bluedot.io ; eu1-sdk.bluedot.io ; globalconfig.bluedot.io
api2.branch.io ; cdn.branch.io
oapi.autopay.pl
  • Odpowiedz