Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki( ͡° ͜ʖ ͡°)

Słuchajcie wyszła sytuacja, że muszę się przebranżowić. Posiadam ciężarówkę solówkę chłodnie Iveco Eurocargo z 2018 roku. Pomysł padł aby zrobić C, zakręcić się za jakąś hurtownią spożywczą/farmaceutyczną i usiąść za fajerą na kraju na własnej działalności. Ma coś takiego racje bytu? Nie siedzę w branży, próbuje zrobić jakieś badanie rynku czy coś takiego ma sens i szukam informacji a wiem, że tutaj troche osób z branży transportowej siedzi.

Dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#transport #spedycja #logistyka #bekaztransa #zycietruckera #pracbaza #pytanie
  • 6
@totokio: Powiem krótko - 2,20 PLN/km i 15 zrzutek, bo mam już 10 podwykonawców na twoje miejsce ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bardziej obstawiam, że pracujesz w takiej hurtowni i zastanawiasz się czy warto iść na swoje, zrobić prawko i kupić najtańsze ale nadal w miarę nowe auto które przed chwilą zobaczyłeś na otomoto ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeśli nie to pozwól, że zapytam
@PfefferWerfer: Uprawy specjalne. Był okres, że trzeba było samemu wozić towar do skupu(to robił pracownik) a od dłuższego czasu auto tylko stoi. Nie pracuje w żadnej hurtowni.
Naprawdę jest tak jak piszesz?
@totokio znajomy właśnie pozbył się 2 chłodni, zamknął działalność i wreszcie się wysypia. Jeździł dla zakładów mięsnych, załadunek o 3 rano by na 5 być na pierwszych punktach. Zależnie która trasa ale robił 10-20 punktów dziennie, sam sobie auto załaduj i rozładuj. Odpowiadaj za straty, tankuj i naprawiaj za swoje, wystaw fakturę i czekaj 30 dni na płatność. Do tego cała lista kar a zero premii i dodatków. Męczył się parę lat,