Aktywne Wpisy
Feeder +13
Różowa jest w trakcie zmiany pracy, firma amerykańska. W kwestionariuszy początkowym mogla sobie zaznaczyć preferencje co do komputera.
Miała do wyboru dwa modele HP 13' i 15' i Maczka air i pro - po rozmowie wyszło że pójdzie w maca pro - nigdy nie pracowała na macu, będzie miała opcję zaznajomić się ze środowiskiem.
Po jakimś czasie, dzwoni do niej jej przyszła menagerka - z pochodzenia indyjka - z pytaniem czy jest
Miała do wyboru dwa modele HP 13' i 15' i Maczka air i pro - po rozmowie wyszło że pójdzie w maca pro - nigdy nie pracowała na macu, będzie miała opcję zaznajomić się ze środowiskiem.
Po jakimś czasie, dzwoni do niej jej przyszła menagerka - z pochodzenia indyjka - z pytaniem czy jest
WielkiNos +392
Gwiazda #onlyfans żali się, że dostaje seksualne komentarze od chłopów pod zdjęciami pieroga.
#logikarozowychpaskow #pieklomezczyzn
#logikarozowychpaskow #pieklomezczyzn
Zero. Takie ustawienie przejść jest tam zabronione. Podobnie jak:
- nieoświetlone
- na drogach z ograniczeniem powyżej 50km/h
- w zupełnie nieuzasadnionych miejscach.
I tak w 100-tysiecznym mieście w Niemczech będzie możne 10 zebr (tak 10 w całym mieście) a w Polsce ile? 2000?
Te przepisy są idiotyczne, infrastruktura wykluczająca zachowanie SZCZEGÓLNEJ ostrożności a taryfikator was dojedzie gdy PiSowi zabraknie kasy.
Miłego dnia. Polskie drogi to deptaki na których przepisowa jazda jest nierealna.
#motoryzacja #polska #niemcy #bekazpodludzi
@DunningKruger: Pokaż takie miasto w Niemczech.
A to co widzisz w innych miejscach to wysepki i tyle. Tam tez pojazdy mają pierwszeństwo. Jesli nie wierzysz, zatrzymuj się przed nimi. W najlepszym wypadku czeka cie trąbienie z tyłu, w najgorszym mandat.
Komentarz usunięty przez autora
@DunningKruger: Jak jeżdżę 7 lat po tym kraju, to stając przed wysepką by puścić pieszego jeszcze nikt nie mnie obtrąbił xD Ja wiem że tam w DDR'ach większe buractwo, ale bez k.rwa przesady, nie wierzę że aż
Poza tym podzielam Twoje obserwacje. Dodatkowo warto powiedzieć, iż nawet w małych miasteczkach sygnalizacja świetlna jest tak dostrojona, iż utrzymywanie stałej, dozwolonej prędkości jest wręcz "nagradzane". Przećwiczone w kilku miastach, super sprawa, szczególnie jak się ma diesla z DPF.
Ilekroć do Polszy jechałem, to mi się przez tą mało płynną jazdę wypalanie co kilka dni załączało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czujniki nic Ci nie zgłaszają, chyba że filtr jest już tak zawalony, że czujnik różnicy ciśnień widzi wartości ponad graniczne
Fakt jest taki, że kiedy wróciłem do DE, to mogłem przejechać znacząco więcej zanim procedura wypalania się załączyła. Moja teoria jest taka, że jednak w DE jazda jest płynniejsza i pomimo ograniczonej pojemności filtra, mogłem zrobić większy dystans, zanim różnica ciśnień przed i za filtrem przekroczyła dopuszczalną wartość. Inna sprawa to jakość paliwa