Wpis z mikrobloga

#ups #kurier

tl;dr Złodziejska firma ups przetrzymująca moją paczkę od miesiąca.

Chciałbym Was przestrzec przed korzystaniem z usług firmy UPS, opowiadając moją historię poniżej.
Zacznijmy od początku:

1. W połowie grudnia dzwonie na support z prośbą o informację kiedy paczka się u mnie pojawi (w transporcie była już od 06-12). Pani informuje mnie, że następnego dnia będzie u mnie.

2. Następnego dnia oczywiście paczki nie ma.

3. Dałem im czas do świąt - niestety oczywiście przesyłka nie dojechała.

4. Dla świętego spokoju wszedłem sprawdzić na tracking co się dzieje z paczką: okazało się, że ODMÓWIŁEM ODBIORU PACZKI (ponury żart, biorąc pod uwagę, że czekam na nią od grudnia i jestem cały czas w domu na HO). Następnie doczytałem widniejącą informację o tym, że paczka znajduje się w punkcie odbioru na ul. XXX

5. Podjeżdżam pod punkt odbioru, pani za biurkiem informuje mnie, że PRZESYŁKI NIGDY TAM NIE BYŁO (sic!), a następnie podała mi numer telefonu do centrali w Warszawie.

6. Dzwoniąc do centrali dowiedziałem się tyle co wcześniej, czyli nic. Pan z obsługi poinformował mnie, że oddzwoni do mnie ktoś z magazynu w przeciągu godziny.

7. Po niecałej godzinie dzwoni do mnie kobieta z magazynu informując mnie, że PACZKA JEST U NICH NA MAGAZYNIE (!!!) ale niestety NIE MOGĄ POWIEDZIEĆ KIEDY BĘDZIE DOSTARCZONA (!!!) i mogę ją SAM SOBIE ODEBRAĆ (przypominam, że paczka w tranzycie od 6-12-21, a dzwoniłem we wtorek 4-01-22...) Prosząc o połączenie z osobą bardziej kompetentną, otrzymałem numer telefonu do enigmatycznej osoby w postaci pana Macieja (o nieznanym stanowisku).

8. Dzwoniąc do tajemniczego Macieja dowiedziałem się (co prawda niepersonalnie, bo wywnioskowałem z hałasu jadącego samochodu), że jest to po prostu kurier z paczką, a nie żadne przełożony. Po przedstawieniu się i pytaniu kiedy będzie paczka na moją ulicę otrzymałem odpowiedź: TAKIEJ NIE MAM po czym facet po prostu ROZŁĄCZYŁ SIĘ BEZ SŁOWA!!

9. Dzwonię po raz kolejny z wyraźną już frustracją w głosie. Facet odbiera po czym zaczyna na mnie krzyczeć (!!!) mówiąc, że więcej mi nie ma nic do powiedzenia i nie wie kiedy paczka zostanie dostarczona (śmiech przez łzy).

10. Zadzwoniłem trzeci raz, ale facet tylko powiedział, że to wszystko co miał mi do powiedzenia i się rozłączył.

11. Jest 11-01. Cały czas czekam na przesyłkę.

Popłakałem to #!$%@?, dzieki za uwage
  • 5
@scorp_gfx: po #!$%@? dzwonisz do jakiegoś typa jak podczas pierszej rozmowy ci powiedział że jest kurierem zamiast gadać z ich supportem ? Kurier gówno może i nie ma nic wspólnego z paczką która im się kręci między magazynami a punktami.
Dzwoń na support i cisnij że paczka u nich lata, nikt ci jej nie dostarczył a w systemie nieprawidłowe dane o tym że odmówiłeś przyjęcia. I nie daj się zbyć #!$%@?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@scorp_gfx: mi też coś #!$%@? xD tylko ja nie mialem wyboru bo x-kom wysylal i tak wybrał. Zmienili mi sami status na to ze ma byc niby odebrana w magazynie z tego co rozumiem.

Poki co wyslalem do xkom maila z pytaniem co sie #!$%@? xD

Tylko ja nie ufsm tym #!$%@? wiec zawse zamawiam z płatnością przy odbiorze wiec poki co nic nie straciłem.
@scorp_gfx: ja mialem fuksa. Paczka szła z UK wysłana UPSem, ale przez cały tydzień siedziała u nich na magazynie w PL. Możliwe że dzwonili do mnie do domu w trakcie dnia, ale nie było mnie wtedy.
Kontaktowałem się z ich infolinią 2x, raz w pn, raz w środę (co ciekawe - sam sprzedawca pisał, że to właśnie ja jako odbiorca mam się z nimi w tej sprawie kontaktować. Z tego co