Wpis z mikrobloga

Siema,
Mam problem z Apple ID, a raczej App Store? Mam iPada 7 generacji. W sumie z niego nie korzystam, więc postanowiłem oddać go ojcu. Ojciec jutro wybiera się do szpitala i tablet miał mu urozmaicić czas. No wszystko pięknie, przywróciłem tablet do ustawień fabrycznych i razem z ojcem stworzyliśmy jego konto Apple ID. Uzupełniłem wszystkie dane, dodałem kartę do Apple Pay, no ogólnie, jeśli chodzi o ustawienia wszystko ogarnięte. Przechodzę do instalowania aplikacji i wyskakuje okienko "Uzupełnij Apple ID". Wpisałem jeszcze raz wszystkie dane i wyskakuje informacja "Aby sfinalizować tę transakcję, skontaktuj się z działem wsparcia usługi iTunes". Nie ważne co wybiorę, kartę kredytową, BLIK, czy opcję "none" - za każdym razem jest to samo. Próbowałem różne aplikacje, przy każdej pojawia się ten komunikat. Oczywiście chciałem zainstalować darmowe aplikacje, Netflixa, Prime Video, WhatsAppa itd. Do supportu iTunes nie można normlanie napisać, jedynie wchodzi w grę rozmowa telefoniczna. Ojciec mówi, że on z nikim nie będzie rozmawiał, bo i tak ledwo ogarnia co się na tym tablecie klika i w sumie ma rację. No i teraz pytanie do doświadczonych użytkowników Apple. Mieliście taki błąd, da się to jakoś naprawić/pominąć?
Ewentualnie mógłbym jeszcze raz przywrócić ustawienia fabryczne i ponownie zalogować się na swoje konto. To by w czymś pomogło? Na razie nie chciałem tego robić, żeby nic mi nie zablokowało na tablecie.
#apple #ipad #ios
  • 9
@clas: mam wypełniony. Wszytko mam wypełnione. W sumie tylko nie wiem, czy w dobrej formie mam wpisany numer telefonu, bo to okno zawsze mnie zastanawiało jak prawidłowo powinno być wypełnione.
@clas: wyczyściłem pola, bo były w nich wpisane dane ojca. Umiem zrobić screenshota, ale jak mam go wysłać na wykopie bez logowania?


@Frexor: Ok. Screena zawsze można przesłać airdropem. Ale to nie ważne. Wprowadź dane, zapisz. Następnie zaloguj się przez przeglądarkę i zobacz czy się zapisały. Jeśli nie to dodaj przez przeglądarkę.

Jeśli chodzi o support Apple to działa świetnie. Jeśli trafi na ogarniętego gościa to nawet zdalnie połączy się
@clas: jeśli chodzi o przeglądarkę, to chodziło ci o zalogowanie się na stronie Apple i sprawdzenie tam danych? Jeśli tak, to mam wszytko wypełnione prawidłowo.
@Frexor:

@clas: jeśli chodzi o przeglądarkę, to chodziło ci o zalogowanie się na stronie Apple i sprawdzenie tam danych? Jeśli tak, to mam wszytko wypełnione prawidłowo.


@Frexor: No to zostaje tylko kontakt z supportem :/