Aktywne Wpisy

Inevera +247
Dzisiaj stuknęło mi 10 lat mirkowania. Parę dni temu skończyłam ten obraz, więc stwierdziłam, że to dobra okazja żeby go tu pokazać.
Akryl na płycie, 40x60
Tag: #ineveraart
#tworczoscwlasna #rysujzwykopem #malujzwykopem #malarstwo #akryl #sztuka #art #rysunek
Akryl na płycie, 40x60
Tag: #ineveraart
#tworczoscwlasna #rysujzwykopem #malujzwykopem #malarstwo #akryl #sztuka #art #rysunek
źródło: temp_file2232357460383852026
Pobierz
Herbalizer +16
Lvl 47 here, mocno związany z językiem polskim, ciężko mi będzie o pracę za granicą, ale nic to, jeżeli osiłek wygra - pakuje żonę i wyjeżdżam. Nie zamierzam mieszkać w kraju, w którym szansę ma wygrać takie indywiduum. W głowie mi się to nie mieści, że prawie 20 mln Polaków ma tak zaburzone postrzeganie dobra/zla.

Witam,
Jestem po studiach pierwszego stopnia(konkretnie mechatronika, na drugi stopień w przyszłości chcę iść zaocznie, ale raczej już nie mechatronika) i jako, że moje zainteresowania zawsze oscylowały wokół komputerów to szukam sobie pracy w #it. W trakcie studiów pracowałem głównie w g---o robotach, doświadczenia z IT nie mam poza praktykami w serwisie laptopów i składaniem komputerów na linii produkcyjnej. Chciałem się wkręcić w admina bo o ile coś tam na studiach programowaliśmy, działaliśmy z grafiką komputerową itp. o tyle zajęcia z sieci komputerowych trochę bardziej mi się spodobały. Niestety ciężko mi się załapać nawet na jakieś praktyki lub staż z racji braku doświadczenia oraz brak statusu studenta. Wiem, że trochę późno się obudziłem, ale niestety miałem spore problemy zdrowotne, które nie dość, że opóźniły moją obronę to jeszcze pokrzyżowały moje plany zawodowe. Zacząłem robić na #udemy jakieś kursy #linux itp. mam jakiś podstawowy certyfikat #cisco ze studiów i nie śpieszy mi się bardzo ze znalezieniem pracy bo mieszkam z rodzicami i mam odłożone trochę hajsu ale dziś dostałem w końcu jakąś odpowiedź - staż/bootcamp na admina #salesforce (mają też ofertę na deva i konsultan