Wpis z mikrobloga

Mirki, pytanie do specjalistów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mam możliwość wzięcia dosyć sporego dofinansowania na rozpoczęcie działalności. Jestem po szkole budowlanej o specjalizacji technik technologii drewna itp. Myślałem o rozpoczęciu produkcji pelletu. Mam dużą działkę na której mogę postawić budynek itp.
Myślicie że miało by to jako tako wzięcie? Patrząc po statystykach produkuje się coraz więcej pelletu. Teraz jest nagonka żeby odchodzić od zwykłych kopciuchów, zastępować je piecami na pellet czy ekogroszek.
Z drugiej strony musiałbym nabywać mnóstwo trocin, a później znowu znaleźć zbyt na gotowy produkt.
Jak to widzą eksperci? Ma to szanse? Czy może jakiś inny pomysł? Pozdrawiam serdecznie :)
#biznes #pellet #januszebiznesu #inwestycje #pieniadze #dofinansowanie #wies
  • 15
@BrudnyStyl: Raczej o zbyt bym się nie martwił, będziemy odchodzić od kotłów olejowych i węglowych na rzecz pomp ciepła, gazu i pelletu:

"IV kwartał, podobnie jak początek 2020 r., to dalszy wzrost zainteresowania kotłami automatycznymi na pellet, które znacznie zwiększyły swój udział rynkowy w grupie kotłów na paliwa stałe. W IV kwartale ten udział szacuje się na ponad 60 proc. Wśród kotłów na biomasę dominowały kotły opalane pelletem, podczas gdy kotły
@krocionog: No to są właśnie duże argumenty za tym pomysłem. Martwi mnie jeszcze jakość. Czy będzie konkurencyjny pod względem jakości, spalania itp. U mnie ojciec znowu sceptycznie nastawiony do mojego planu, za to mama mówi że ma to sens. Także w domu też opinie ekspertów są podzielone :D Ale dzięki za chęci pomocy. Doceniam :)
@BrudnyStyl: Przede wszystkim nie sztuką jest wyprodukować - sztuką jest sprzedać. Nie mając pojęcia o tym jak wygląda taki biznes produkcji peletu odradzałbym Ci w to wchodzić. Po prostu zostaniesz zjedzony, czy to przez konkurencję czy swoją niewiedzę.