Wpis z mikrobloga

@Exenex: #!$%@?ąc od stanu AI w tej grze(którego nie ma), to sama koncepcja wyścigów to jakaś wydmuszka.

Po cichu liczyłem na coś w rodzaju NFS: underground 2 czyli nocne nielegalne wyścigi + tuningowane auta + zdobywanie nowych części do tuningu (czasem za hajs czasem za questa), za wygrany wyścig do zgarnięcia kasa/auto przeciwnika. Ostatecznie możliwość zostania jako najlepszy kierowca legendą night city o co przecież chodziło protagoniście od początku. Po prostu
Po prostu mógłby to być alternatywy finał dla kogoś, kto nie chce bić się w wojenkach z korporacjami a chce spełnić marzenie o zostaniu legendą


@Prezydent_Polski: brzmi jak następca F:NV ( ͡° ʖ̯ ͡°)

sama koncepcja wyścigów to jakaś wydmuszka


a poza tym, przecież nie jest to gra wyścigowa! musisz sobie wyobrazić, że przeciwnik w wyścigu nie teleportuje Ci się na maskę tuż przed metą xD
@Exenex: o ile hejtuję AI w #cyberpunk2077 strasznie, o tyle porównywanie go do dźwięków silnik to trochę xd. To tak jakbyś powiedziała "moglibyśmy mieć elektrownie atomową, a mamy panele słoneczne na dachu". Złożoność obu problemów jest po prostu nieporównywalna. Dźwięki silników to "easy win".
o ile hejtuję AI w #cyberpunk2077 strasznie, o tyle porównywanie go do dźwięków silnik to trochę xd


@Yahoo_: chodziło mi o to, że te patałachy skupiały się przez całą produkcję na jakichś głupotach, a na ważniejsze elementy nie starczało czasu, jak np. tutaj https://www.wykop.pl/wpis/61974955/tworcy-poruszyli-temat-nieliniowosci-w-cyberpunku-/ gdzie płakali, że zmarnowali na coś czas i nic z tego nie wynikło

Niestety deweloperzy uczyli się tego w trakcie prac.


Dodatkowo wspomnieli w wywiadzie, że twórcy
@Exenex: No wg mnie nieliniowość w RPG to powinna być podstawa i wziąłbym taką na poziomie Fallout: New Vegas nawet jakbym miał poruszać się tylko Delamainem wszędzie :P. Tylko z tego co oglądałem, kiedyś wykład o New Vegas to oni de facto zaczęli od tego, podejrzewam, że zaczęli od możliwych zakończeń i potem powoli dorabiali rozgałęzienia, i które decyzje jak wpływają na późniejsze możliwości. W Cyberpunk niebieskie kwestie dialogowe, praktycznie nie
@Yahoo_: Nieliniowość to powinna być podstawa, ale jak widać nie umieli jej zrobić. Nie umieli też zrobić wielu innych rzeczy, a starali się dowieźć wszystko, np. te dźwięki silników. Czy one rekompensują brak AI? Albo nieliniowości? Jeszcze może gdyby zrobiony był porządnie model jazdy i wyścigi. A tak to znów marnowanie czasu i zasobów. Redzi są w tym świetni jak widać

W Cyberpunk niebieskie kwestie dialogowe, praktycznie nie mają żadnego znaczenia
@Exenex: xD Wyobraźcie sobie to. Pracujesz w robocie gdzie siedzicie nad super produkcja w świecie gier komputerowych.
Macie przekonanie że pracujecie z misją, że to będzie kolejny szczyt góry lodowej gemingowej. 8 godzin dziennie nagrywacie z pieczołowitością jak pierdzi silnik auta albo jak brzmi opona na piasku, albo odpalany skuter.
Oddajecie swój cały materiał a potem wychodzi taki SYF 2077.

Wzruszasz ramionami i mówisz, przynajmniej nam zapłacili ( ͡° ͜