Wpis z mikrobloga

Pograłem sobie chwile w to nowe demko unreal engine 5 na #xboxseriess i powiem wam nie jest dobrze.
Rozdzielczość to coś pomiędzy 900p a 720p. Brak dobrego antyaliasingu powoduje ze wszędzie są poszarpane krawędzie, złe to wyglada. Na dodatek w ruchu jest mnóstwo artefaktów, szczególnie wokół postaci - jakby zaimplementowali jakieś ai do wygładzania, ale średnio im to wyszło.
Odbicia to zwykle cubemapy nawet nie podstawowe rt.
Cienie są ładnie generowane, ale to na obecne czasy żadne osiągniecie.
Jedyne co w tym demie robi wrażenie do destrukcja samochodów, ale to już zasługa developerow.
#xbox #unrealengine5
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Jubei: faktycznie jest. W cieniowaniu sprawdza się dobrze, ale w przypadku odbić rozdzielczość jest tak żałośnie niska ze szkoda zachodu. Tak czułem ze ten antyaliasing to próba podrobienia dlss, która nie radzi sobie najlepiej w niskiej rozdzielczości.
  • Odpowiedz
@Jubei: Mnie bardzo zaskoczyło, że ten matrix to nie jest typowe demko graficzne. W sumie to jest dobry szkielet do gry. Może redzi powinni przenieść cp2077 na ue5? Pewnie to by było szybsze niż naprawianie xD
  • Odpowiedz