Wpis z mikrobloga

Pograłem sobie chwile w to nowe demko unreal engine 5 na #xboxseriess i powiem wam nie jest dobrze.
Rozdzielczość to coś pomiędzy 900p a 720p. Brak dobrego antyaliasingu powoduje ze wszędzie są poszarpane krawędzie, złe to wyglada. Na dodatek w ruchu jest mnóstwo artefaktów, szczególnie wokół postaci - jakby zaimplementowali jakieś ai do wygładzania, ale średnio im to wyszło.
Odbicia to zwykle cubemapy nawet nie podstawowe rt.
Cienie są ładnie generowane, ale to na obecne czasy żadne osiągniecie.
Jedyne co w tym demie robi wrażenie do destrukcja samochodów, ale to już zasługa developerow.
#xbox #unrealengine5
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Trinmix: te poszarpane krawędzie to pierwsze co sie rzuca w oczy i na przykład crew 2 na pc a na konsoli to zupelnie inne gry, bylem w szoku jak dramatycznie to wyglada na konsoli. Ale konsolowcy mają gwóźdź wbity w mozg. Nie mozna powiedziec zlego slowa na konsole bo gpu kosztuje tyle co golf 4. A prawda jest taka ze nawet PC z 1650s jest lepszy od konsol bo oferuje
  • Odpowiedz
  • 0
@Jubei: MS bardzo próbuje się przypasować graczom teraz. Póki co nie ma żadnych przesłanek żeby mieli porzucić xss w przyszłości. Przecież poprzednia generacja tez utrzymywała starego xone który był lata świetlne za xox
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Najbardziej mnie zastanawia jednak informacja ze stronki Hellblade 2 - Built for the new Xbox Series X.


@Jubei: tym się nie sugeruj bo to tylko marketing. Gdyby Microsoft miał w tym biznes to by napisał "built for xcloud", "built for PC" etc piszą o X bo to jest flagowy model i tyle z historii.
  • Odpowiedz
@sodomek: no pewnie tak, jednak zastanawia czy jest to celowe, bo akurat MS mocno ciśnie sprzedaż S i nie rozumiem czemu mieli by nie zaznaczyć że chodzi o Series S|X?
  • Odpowiedz
  • 0
@kucma19: jak na cenę obecnych konsol to możliwości jaki oferują względem rynku PC to przepaść.
Za cenę xss nie złożysz nowego kompletnego PC który odpali te same tytuły oferując te podobne wrażenia.

Z drugiej strony każdy, kto ma trochę w głowie wie, że PC zawsze przebije konsole pod względem wydajności.
  • Odpowiedz
@Trinmix: podziekuj Microsoftowi ktory stwierdził ze zajebistym pomyslem bedzie wypuszczenie series s, który będzie tylko ciągnąl branze w dól przez 7 lat. Series X kosztuje tyle co kazda konsola w przeszłosci, wiec nie widze sensu w takiej s. Co innego jakby ta mocniejsza kosztowala 700...
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@LateNever: wszystko dobrze, zgadzam się z Tobą, ale wtedy napisałeś ostatnie zdanie i czar prysł... XD

Ludzie, nie kupujcie już One X. Series S ma mocniejszy, nowoczesny CPU i dysk SSD. Mimo słabszego GPU to na ten sprzęt będą wychodzić nadal gry, kiedy One zostanie porzucone.

@kucma19: w strzelanki na padzie nie pograsz? To ciekawe... Swoją drogą jeszcze bardziej ciekawe jak pograsz w takie Halo Infinite czy choćby
  • Odpowiedz
@Jubei: Chodzi o prostą rzecz; napęd. Kupujesz grę za 200 zł i sprzedajesz za 180 zł. I można gadać, że GP super, ale prędzej czy później wpadnie coś fajnego i bez napędu jesteś w dupiu. Z xboxem one x jeszcze moim zdaniem pograsz z rok, może dwa lata w nowe gry, które będą raczej crossgenowe. Później śmigasz na xcloudzie i w------e bo poza grami multi ten input lag raczej będzie
  • Odpowiedz
@Jubei: demo matrixa pokazało jedno S nie nadaje się do gier nextgenowych, korwa te demo chodzi w 800-1000p. To era xboxa one/ps4. I tak pewnie na S będziesz grał w chmurze bo grafika będzie lepsza nawet jeśli gry będą natywnie dostępne.

masz rację procek lepszy, grafa lepsza, ale czysta moc to czysta moc wbrew temu co często gadają recenzenci. Gdzieś będzie trzeba zjechać żeby gry działały na 3 razy gorszej
  • Odpowiedz
I series S z tego co wiem ma 360gb pamięci dostępnej tak? Stalker nowy będzie miał chyba 120gb? Coś takiego. To tylko moim zdaniem potwierdza że Ska długoterminowo to będzie bardziej nvidia shield, centrum multimedialne + granie w chmurze.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@LateNever: dokładnie tak będzie. Gry będą zdecydowanie gorsze graficznie, ale przynajmniej da się je odpalić. Co do chmury, to już teraz zaczyna mieć to sens. Nowości w GP odpalam w ten sposób, żeby sobie obadac czy opłaca się w ogóle w to grać, ewentualnie jak chcę zagrać w coś a z jakiegoś powodu nie mogę na SX, to odpalam sobie xclouda na laptopie z integrą i działa to zajebiście. Do
  • Odpowiedz
@Jubei: Jep, myślę, że chmura to stety/niestety przyszłość, nie w każdym scenariuszu ale raczej. Dlatego m$ stawia na "rodzinę xbox" a nie xbox series x.

Pytanie ile jeszcze będzie tak naprawdę generacji konsol. Możliwe, że za jakiś czas będziesz po prostu kupował wypasione przystawki do TV z padem i tyle.

Można mówić a co z ludźmi którzy nie mają neta albo mają kiepskiego. Już teraz, w obliczu 60-100 gb patchy
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@LateNever: cyberpunk nadchodzi. Ludzie wyposażeni w decki podłączane do superszybkiego internetu, gdzie zawartość jest generowana przez serwer. ;)

Dooma Eternal przeszedłem na Stadii ciągnąc przeliczony obraz z netu. Korzystając z ich pada, który przez wifi łączy się bezpośrednio z "blejdem" na którym odpalana jest gra lag jest minimalny. Po dosłownie kilkunastu minutach grania traci się świadomość grania w chmurze. A co jest w tym najlepsze? Nie pobierasz niczego, nie marnujesz
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Trinmix: no więc jednak się mylisz, to jest w dużej części raytracing. Sporo technikaliów masz wyjaśnione w tym wideo, włącznie z ograniczeniami z jakimi się spotyka series S.
Jubei - @Trinmix: no więc jednak się mylisz, to jest w dużej części raytracing. Sporo...
  • Odpowiedz