Wpis z mikrobloga

W nawiązaniu do mojego wpisu o #olx i wyplusowaniu wpisu w gorące razem ze znaleziskiem, czuję się w obowiązku zawołać wszystkich, którzy plusowali.

Sprawa się ruszyła! Dzisiaj jest 10.12 - ostateczny termin, w którym kupujący miał odpowiedzieć. Zapewne im, jak i mi tak samo nie odpisał i nie odbiera telefonu. Mimo to, mam info z OLX, że w ciągu 7 dni otrzymam REKOMPENSATĘ.
Co to znaczy? Zakładam, że o zwrot tego co mi się należy, ale rekompensata brzmi jak coś jeszcze w ramach przeprosin.

Wiadomość z BOK:

"Dzień dobry,

dziękuję za Pana wiadomość.

Zweryfikowałam Pana sprawę i bardzo mi przykro w związku z zaistniałą anulacją paczki i zamknięciem sprawy w OLX.

Pana zgłoszenie zostało zamknięte przez pomyłkę, za co najmocniej Pana przepraszam. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, tym bardziej, że sprawa dotyczy tak istotnej kwestii jak wypłata pieniędzy za transakcje z Przesyłką OLX.

Sprawa Pańskiej paczki została zweryfikowana i w ciągu 7 dni roboczych otrzyma Pan rekompensatę.

Pracujemy nad tym, żeby w przyszłości nie dopuścić do tego typu sytuacji.


Oczywiście, w razie dodatkowych pytań o sprawę, proszę o kontakt.

Pozdrawiam.

Magda,

Zespół OLX"

Sprawa była oczywista i na moją korzyść, ale mimo wszystko dziękuję, bo zapewne afera dotarła do PR i może dzięki temu coś się przyśpieszyło. Poprzednia osoba zajmująca się moją sprawą (Bartosz) nawet nie miał jaj dokończyć zgłoszenie i sprawą musiała zająć się Magda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 60
@kosti9191: niestety olx ma wszystko w pompie. Ja miałem sytuacje, że ktoś wystawiał rzeczy a podawał mój adres... Po czym pod chatę zjeżdżają się ludzie z pytaniami, gdzie ten królik, gdzie ta owca () Zgłosiłem sprawę to zlali temat bo w sumie oni nic nie mogą ¯\_(ツ)_/¯ Problem rozwiązałem sam, kontaktując się z wystawiającym poprzez kupującego i dałem mu do zrozumienia, że to nie jest dobry pomysł.