Wpis z mikrobloga

**TRLD: Play przepisał mój aktywny numer na kogoś innego (_)

To jest po prostu żart. Numer aktywny, opłacany regularnie, nagle zaczyna przekierowywać na inną osobę. Znajomi żalą się że ktoś inny odbiera. Wysłane kilkanaście zgłoszeń/reklamacji jeszcze
20 listopada zapewnienia że usługa działa poprawnie - teraz informacja że numer został jednak został przekazany na inną osobę wcześniej.

Numer wykorzystywany w autoryzacji do banku, również cała prywatna korespondencja, dane medyczne, telefony od tak przekierowane do innego klienta.
Z miesiąca na miesiąc bez żadnego wytłumaczenia na aktywnym koncie (prepaid) z środkami (regularne doładowania) numer przepisany na innego klienta**

Co to za cholerny absurd? W odpowiedzi na zgłoszenie zachęcają mnie do aktywacji innego numeru (_)

Nawet nie wiem jak to opisać, to brzmi tak idiotycznie - może z tej bezradności zawołam @ZaufanaTrzeciaStrona @niebezpiecznik-pl

#play #afera #wykopefekt #telefony #operatorzykomorkowi #oszukujo @play_polska
d.....s - **TRLD: Play przepisał mój aktywny numer na kogoś innego (ಠ_ಠ)

To jest p...

źródło: comment_1638524444uvQ3f7dZdnpPjuJXkynGDI.jpg

Pobierz
  • 229
  • Odpowiedz
@devones: Myślę, że sprawa się kwalifikuje również do UODO, jako, że inna osoba nagle uzyskała dostęp do poufnych danych, np. bankowych. Za złamanie RODO są srogie kary, więc postraszenie ich tym powinno ich trochę zmobilizować.
  • Odpowiedz
@devones: ciekawe jak to wygląda od strony przeciągnięcia ich po sądach i czy można byłoby wyrwać z tego dobry hajc xD taka sieć ma pewnie zajebistych prawników ale jeśli numer był przypisany do konta bankowego itp to sieć naraziła Cię na możliwość utraty środków no i ktoś miał dostęp do poufnych danych typu dokumentacja medyczna, chyba bym zaryzykował kilka koła na papuge licząc na to że się kilkukrotnie zwróci po sprawie
  • Odpowiedz
dziękujemy. Już zajmujemy się weryfikacją sytuacji.


@play_polska: Jak jakaś firma tak pisze to na 100% olewa sprawę i nic sensownego z tego nie wyniknie.
"Oddzwonimy do Państwa, oddzwonimy, nawet jak nie będziemy wiedzieć pod jaki numer!" XD
Też mam numer w PLAYu i aż mnie ciarki przechodzą jak pomyślę, że mogłoby mi się to przydarzyć.
Zmiana operatora nie wydaje się w tym momencie taka głupia...
  • Odpowiedz
@devones: Dobrze że z tego playowskiego chlewu uciekłem już wiele, wiele lat temu gdy poczułem pierwszy łagodny zapach szamba i nigdy nie dostałem fekaliami prosto w twarz tak jak ty xD

Polecam nju mobile, dla mnie bezproblemowi i bezobslugowi.
  • Odpowiedz
@bordoprzekletywzielonkezaklety: to byś się zdziwił, fajne podejście masz - jebią mnie w dupe - no trudno w Polsce żyje to nic nie poradze XD jakby podać sieć do sądu za jakiś notoryczny brak zasięgu czy inną bzdurę to faktycznie szkoda życia ale tutaj ewidentnie jest szmal do ugrania z dobrym prawnikiem, podejrzewam że sieć mogłaby wyjść z propozycją ugody bo dla nich ewentualne odszkodowanie to grosze a czarny PR już może
  • Odpowiedz
Ale tu Polska. Zaraz sie znajdzie 150osob, ktore beda plakac, ze jak to... a jak bedzie nagla sytuacja to musze czekac 24godz. Mam nowy telefon i nie moge uzyc, bo SIM nie pasuje? 'Olaboga, bijo'!


@stormkiss: Przy zdaniu starej karty aktywacja natychmiast ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz