**TRLD: Play przepisał mój aktywny numer na kogoś innego (ಠ_ಠ)
To jest po prostu żart. Numer aktywny, opłacany regularnie, nagle zaczyna przekierowywać na inną osobę. Znajomi żalą się że ktoś inny odbiera. Wysłane kilkanaście zgłoszeń/reklamacji jeszcze 20 listopada zapewnienia że usługa działa poprawnie - teraz informacja że numer został jednak został przekazany na inną osobę wcześniej.
Numer wykorzystywany w autoryzacji do banku, również cała prywatna korespondencja, dane medyczne, telefony od tak przekierowane do innego klienta. Z miesiąca na miesiąc bez żadnego wytłumaczenia na aktywnym koncie (prepaid) z środkami (regularne doładowania) numer przepisany na innego klienta**
Co to za cholerny absurd? W odpowiedzi na zgłoszenie zachęcają mnie do aktywacji innego numeru (ಠ_ಠ)
@devones: daj znać, czy coś z tym zrobili, jak nie to ich dojedziemy i cała Polska się dowie jak bezpieczny w Play jest ich numer i połączone z nim sprawy
@devones złóż pismo do uokik, uke i rzecznika praw konsumenta z dw do play, uwierz mi napewno Cię nie oleją, a sam play dostanie kare. Miałem z enea podobna sytuację i w ramach przeprosin dostałem 2tys odszkodowania
@devones: jak mogą przepisywać numer? kiedy numer jest zarejestrowany na konkretną osobe xdd powalone musze zmienić sieć, co polecacie z tanim internetem?
Dzięki wszystkim za tak duży odzew, ponad 4000 plusów. Będę informować jak wygląda sprawa w następnych wpisach na mikroblogu/znaleziska. Dużo z waszych rad pewnie wykorzystam. Niestety na moment obecny @play_polska mimo komentarza w żaden sposób nie odpowiedziało na sprawę. Zawołam do następnego wpisu.
@devones: no przecież jest weekend. W weekend to tylko studenci na stażach. W poniedziałek ktoś wyżej Ci odpisze, że sorry, ale nic się nie da zrobić. Kup nowy starter, odezwij się na PW a damy Ci pakiet 1GB ważny tydzień za darmo ( ͡°͜ʖ͡°)
To jest po prostu żart. Numer aktywny, opłacany regularnie, nagle zaczyna przekierowywać na inną osobę. Znajomi żalą się że ktoś inny odbiera. Wysłane kilkanaście zgłoszeń/reklamacji jeszcze 20 listopada zapewnienia że usługa działa poprawnie - teraz informacja że numer został jednak został przekazany na inną osobę wcześniej.
Numer wykorzystywany w autoryzacji do banku, również cała prywatna korespondencja, dane medyczne, telefony od tak przekierowane do innego klienta. Z miesiąca na miesiąc bez żadnego wytłumaczenia na aktywnym koncie (prepaid) z środkami (regularne doładowania) numer przepisany na innego klienta**
Co to za cholerny absurd? W odpowiedzi na zgłoszenie zachęcają mnie do aktywacji innego numeru (ಠ_ಠ)
Nawet nie wiem jak to opisać, to brzmi tak idiotycznie - może z tej bezradności zawołam @ZaufanaTrzeciaStrona @niebezpiecznik-pl
#play #afera #wykopefekt #telefony #operatorzykomorkowi #oszukujo @play_polska
Komentarz usunięty przez autora