Wpis z mikrobloga

@RetSnom: e tam zaraz :D w ogóle też wyczytałem w sieci, że jakiś koleś miał u nich 4 telefony na abonament, a jak chciał zamówić piąty właśnie z obniżonym o 30% abonamentem to mu odrzucili zamówienie też.
@RetSnom: wiem. powiedziano tej kobiecie "że iPhone jest dla klientów ekskluzywnych" co dla mnie jest w ogóle kpiną... i ja bym na miejscu tej Pani tak tego nie zostawił... skąd cholera przedstawiciel wiedział, że ta Pani nie jest klientem ekskluzywnym? Czasy gdzie bogacz nosi się ze swoją kasą już minęły i nie jest to częste.... często niczym nie wyróżniający się klient okazuje się, że ma tyle kasy, że na wszystko może
@Omka: to nie na tym to polega. Odrzucenia dokonuje osoba która może mieć najmniejsze podejrzenia nadużyć. Może to też być bardziej zapobiegawcze niż rzeczywiste potwierdzenia niewiarygodnego Klienta. Dużo odrzuceń dotyczy wysokich abonamentów i telefonów z wyższej półki, gdzie cena czasami przy odbiorze wychodzi za 1 zł. Z doświadczenia wiem, że ponowienie tego samego zamówienia skutkuje za którymś razem przejście pozytywnej weryfikacji. Znam nawet osoby gdzie po 4 razie się udało przebrnąć
@SerniczeQ: ja #!$%@?. ale to nie moga zadzwonic do czlowieka? porozmawiac? na #!$%@? mam czegos naduzywac? to mial byc moj 1 telefon na abonament... nigdy nigdzie nie bralem fona... nie ma mnie w rejestrze dluznika... nic.
@Omka: ja to wiem, ty to wiesz ale taka jest ich polityka. Logiczne jest, że jeżeli ktoś robi przekręt to nie bawi się w żadne kody tylko zamawia największy abo z najdroższym telefonem. Ale cóż, albo się to akceptuje, albo drze z nich łacha.
@SerniczeQ: wziąłem ten a nie inny telefon, bo żadnego innego niż lumię już nie chcę po moim 710... wziąłem ten a nie inny abonament bo dużo dzwonie i smsuje i do tego neta potrzebuje a 250mb mi starczy na 5 dni... ale oni widzą w tym zaraz jakiś przekręt..
@Omka: zastanawiam mnie ta lakoniczność odpowiedzi inne. To może być tak na prawdę wszystko. Np niski wiek przez co brak pewności wypłacalności Klienta względem wystawianych faktur. Ja bym dopytał eksperta albo kotantkował się ze sklepem internetowym jeszcze.
@SerniczeQ: już napisałem i u nich na odpowiedź to wiesz... tutaj ekspert w ogóle się nie odzywa jak widzisz... właśnie, #!$%@? chociaż by zadzwonili, a widać, że mają klienta gdzieś. Bo ja się czuję jak szmata szczerze mówiąc, bo kasę mam, więc i z płatnością 90zł msc nie problem, a oni mnie tak potraktowali... jeżeli mają jakieś podejrzenia zaraz to na co takie oferty dają. za 139 (pierwotna cena bez zniżki)