Wpis z mikrobloga

@bigger: Czy ja wiem. Sprzęt dzięki "piątce" jest mega elastyczny, a w sumie cisnąc po drogach szybkiego ruchu, przy 160km/h masz bodajże 5 tys obrotów, to lekko ponad połowa zakresu obrotomierza, przy 180km/h ma coś jakoś niecałe 6 tys. Biorąc pod uwagę, że kończy na 9k, to nie są wcale jakieś wybitnie wysokie zakresy.
Wiadomo, że dorzucenie 6 biegu ma swoje zalety, bo jednak obroty udało się obniżyć dosyć znacznie, ale
Wiadomo, że dorzucenie 6 biegu ma swoje zalety, bo jednak obroty udało się obniżyć dosyć znacznie,


@Glenroy: Raczej nie.
Po prostu dobrali tak biegi w skrzyni aby ten 5 bieg zamiast szóstego robiła jako nadbieg.
Jeżeli motocykl jest na zębatkach. To zakładając zdawczą o jeden ząb większą powinieneś zbić obroty o ile to musisz sobie wyliczyć. Zakładając że przy 100km/h masz obroty 5 tys a zębatka zdawcza to np. 10z to
Raczej nie.


@mpetrumnigrum: Pomiędzy ostatnim wypustem 5b a nową 6b, przy 140km/h jest ponad 1000 obrotów różnicy, dosyć sporo. Wygląda to bardziej jakby do tej piątki dopiero dorzucili nadbieg w postaci 6 biegu, który jest swoją drogą bardzo długim przełożeniem, typowo pod zjazd z prędkości obrotowej i zwiększenie ekonomii przy prędkościach autostradowych.
@Glenroy: Ja sobie przy 100kg moge spokojnie z 2-3 ruszac. ( ͡ ͜ʖ ͡)

Pewnie, ze nie jest straszna. Dla mnie ten motocykl jest bliski idealowi jest chodzi o szybka turystyke. Z moim gabarytem potrzebne sa raisery iwysoka szyba,zeby poprawic ergonomie i wyciszenie.I jest doslownie jak w domu. Slychac tylko szum silnika (ktory chodzi jednostajnie jak mixer) i dzida.
Kupilem sobie dla jaj ostatnio ST 1300