Wpis z mikrobloga

A nie masz np ustawione że powiadamia Cie przy płatności kartą i np przy transakcji wychodzącej? To by tłumaczyło podwójne. Może apka tak se to liczy. Bez sensu więc ale spróbuj
  • Odpowiedz
  • 0
@Kot_Zonk: O, nie wiedziałem, ze taka opcja istnieje ;) W każdym razie wyłączenie powiadomień karty i zostawienie powiadomień dla rachunku w appce IKO pomogło i przychodzi tylko jedno :)
  • Odpowiedz
@hacker06: Miałem identyczny błąd. Niestety rozwiązanie zaproponowane przez @pieczywowewiadrze nie pomogło (miałem tylko jedno urządzenie). Napisałem maila do iko@pkobp.pl z opisem problemu i po kilku dniach zostałem poinformowany, że błąd został rozwiązany. To musiało być coś po ich stronie, ponieważ nie robiłem żadnej aktualizacji aplikacji, a problem rzeczywiście zniknął. Może rzeczywiście miałem podpięte dwa osobne urządzenia w systemie, a na koncie widniało tylko jedno, nie wiem. W każdym razie
  • Odpowiedz