Wpis z mikrobloga

No witam #rykosdev

Szkielet walki został stworzony, jak na razie jest to podstawowa walka która bierze pod uwagę statystyki gracza i przeciwnika. Zostawiłem sobie łatwą implementacje aktywacji przedmiotów podczas walki, muszę tylko przemyśleć w jaki sposób będę chciał archiwizować przedmioty w sposób solidny ale i elastyczny (pewnie funkcjonalność przedmiotu będzie miała id i generyczną wartość na której proc będzie mógł się odbudować).
Prototyp eventów zrobiony, dostanie on pewnie generalnego reworka bo wygląda źle i eventy robi się jeszcze gorzej, ale działa dobrze.
Context przycisków uodpornił grę przed graczami którzy by chcieli zakładać bułki na łeb, albo ulepszać chleb ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Z ciekawszych błędów które napotkałem to w przypadku nieprzypisania wartości uniku u mobka staje się on nieśmiertelny xD, wczoraj naprawione i goblin akrobata poziomu 1 nie powinien już nikogo zabić (no chyba że goblin murarz).

#gamedev #gry #mobilne #android #programista15k
rykos - No witam #rykosdev

Szkielet walki został stworzony, jak na razie jest to p...

źródło: comment_1630162938qXK4Xc5NRa9ybO7IqV84Vi.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach