Wpis z mikrobloga

@elemenTH: O, pozwolę sobie swoje doświadczenia z poprzedniej fury (wolnossak benzyna 1.1 66 KM, 99 niuta, 975kg) i obecnej (turbodiesel 2.0 90 KM, 205 niuta, 1300kg). No i obie robią 0-100 w 15s, ale benzyna jakoś lepiej się zrywała spod świateł, za to diesel lepiej przyspiesza przy prędkościach pozamiejskich, np. takie 90-120 czy 130-150 robi szybciej. A co do obrotów, oba skrzynie 5b, w benzynie 3k rpm było przy 100km/h, w
@Tajgeree17: Argumenty masz tak #!$%@?, ze szkoda się napinać do dyskusji. Dacia obecnie jest najlepszym autem w segmencie B, w stosunku kasa - jakość, na dodatek wartość rezydualna oraz awaryjność, a zwłaszcza jej brak jest na najwyższym poziomie. Mówię to jako właściciel i użytkownik setek różnych aut w różnym stopniu ich zużycia.

I nie, nie porównuj mi gowno klasy premium sprzed 10 lat do miejskiego auta z lpg, które ma być
@francuskie no tak dziś rozmawiałem ze znajomym który prowadzi średniej wielkości warsztat samochodowy, w lipcu/sierpniu miał dużo Daci na typowe Fast fity: klocki, tarcze, geometrię, oleje, filtry itp. Mówi mi tak Trionic weź ty się kur*a trzymaj z daleka od tego rumuńskiego złomu jak widzisz że dziad ma więcej niż 5 lat, to jest fuckin drama, żeby żadna śruba ale to żadna się nie chciała odkręcić. Ruda tam szaleje, wszystko jest na
@TrionicSe7en: To co mówi Twój znajomy to cechy Dacii ale sprzed dekady. Od 6-7 lat Dacia starzeje się z godnością bo ma pełne ocynkowanie. A jak ma problemy ze śrubami to może niech zmieni zawód na szachy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@snappik on mi nie mówił o podłodze która najprawdopodobniej ma zabezpieczenie antykorozyjne w postaci ocynku i mała juz kilka miejsc gdzie ją zaczęło wcinać ale bez dziur jeszcze. Mówił raczej jak wygląda wszystko inne w ujęciu całościowym: belki, elementy zawieszenia, układu kierowniczego, układ wydechowy, piasty, osłony tarcz, zaciski, przewody... Jeden wielki rudy potok rdzy, a już praca na tym tzn: odkręcenie śrub mocujących bądź regulacje geometrii to jakaś abstrakcja, wszystko się urywa