Wpis z mikrobloga

@inyourface: dla #szosa mam wrażenie, że akurat średnio( ͡° ͜ʖ ͡°) w sensie uwielbia prowadzić jakimiś super ruchliwymi wojewódzkimi, gdzie obok jest urocza droga wioska-wioska. Ale to szczególnie wyskakuje, gdy się kliknie długą trasę, a nie bardziej w mikroskali( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kuraku w mikroskali to ja wiem gdzie jest jaki ruch. Dopiero w odległości >40km zaczyna się uncharted land ;)
Zresztą przy dłuższej trasie i tak staram się zderzać z g street view na wszelki wypadek.
@uysy: dzieki, no to osobiscie musze zostac przy Komoot bo nie trawie subskrypcji. Z drugiej strony zastanawiam sie ile Komoot jeszcze na rynku bedzie, bo to lifetime pewnie kiedys sie skonczy :) choc zespol maja spory to nie powinno byc tak zle
@uysy: @inyourface: no tak, mi bardziej chodziło o to, żeby nie klikać trasy Karpacz-Poznań na jeden punkt, tylko próbować po mniejszych fragmentach. Bo jak kliknę z Piątkowa Kwilcz, to jadę Obornicką, potem Szamotulską i przebijam się na DK92, którą dojeżdżam do Pniew. No trochę samobójstwo to może być( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja bym chciał, żeby ktoś zrobił Open Paved Map, jako kolejny widok :D Same asfalty/bruki
@dablju_: Jest w nowym wahoo, ale zawsze to wyłączam bo mnie to #!$%@? :D. Dodatkowo, strava/wahoo ma coś rozjechane i często masz rondo/zakręt w prawo, a strzałka pokazuje w lewo :D.
@uysy: nie wiem czy w v2 też tak jest, ale na starym jest #!$%@?ące jak jest rondo ze zjazdem na "eSkę" - nawigacja nie widzi tego zjazdu i jak ten zjazd jest pierwszy a drugi jest ten co faktycznie masz zjechać to będzie ci pokazywać żeby zjechać pierwszym zjazdem :D choć na mapie pokaże prawidłowo, można się naciąć