Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć wszystkim!

Szukam pomocy w znalezieniu #praca #szukampracy

Podjęliśmy z żoną decyzję o #emigracja być może na jakiś czas, może na stałe.
Chcielibyśmy wyjechać razem, ale wiem, że może być z tym ciężko i nastawiamy się na to, że na początek wyjadę sam.

Pracuję jako konstruktor w branży stalowej i najchętniej chciałbym szukać czegoś w tym kierunku. Praca zdalna to w ogóle byłaby sytuacja idealna - nie musiałbym rozstawać się z rodziną, ale wiem że to prawie nierealne.

Jednak na początek wystarczy mi nawet praca na produkcji, by z czasem szukać czegoś lepszego. Mogę pracować jako operator #cnc - mam trochę doświadczenia. Inne opcje też oczywiście rozważę.

Bierzemy pod uwagę przede wszystkim #niemcy i #austria , ale nie wykluczamy innych kierunków. (#holandia #belgia #szwajcaria #uk)

Dużym problemem na pewno jest brak znajomości niemieckiego, ale w ciągu kilku miesięcy postaram się go opanować, aby móc się dogadać.
Z angielskim jest lepiej - poziom wg mnie średniozaawansowany (mogę się mylić).

Jeżeli ktoś z was zna firmy, w których jest szansa na zatrudnienie, lub jeżeli ktoś może i chciałby pomóc w inny sposób, bardzo prosimy o kontakt mailowy:

mirkopraca2021@gmail.com

Odwdzięczymy się butelką dobrego alkoholu lub innym drobiazgiem. Z góry dzięki!

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61017556cbea6c000a5b6ecd
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 3
@AnonimoweMirkoWyznania
Jak jesteś konstruktorem, to szukaj jako konstruktor. Szkoda marnować czas na produkcję czy bycie operatorem, jeśli masz lepsze doświadczenie.

W UK jest kaszana bo potrzebowałbyś wizy, zupełnie nieopłacalny biznes.