Wpis z mikrobloga

Jakie gogle VR możecie polecić do gry X4:Foundations - symulatora kosmosu? Na co zwrócić uwagę przy ich zakupie? Nie znam się na tym i nie wiem, czy każde będą kompatybilne z grą albo z komputerem (Lenovo Legion, Windows 10), a chciałabym zrobić prezent ukochanemu. Nie chcę przy tym kupić jakiegoś bubla, który będzie tylko przeszkadzał w grze - mają działać płynnie i zwiększyć immersję gracza.

Z góry dzięki za rady :)

#goglevr #vr #gry
  • 16
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@misja_ratunkowa: Tanio i dobrze to tylko Oculus Quest 2. Działają niezależnie (można grać w gry tylko zakładając na głowę) lub z komputerem, tak jak właśnie chcesz. I tu też jest opcja po WiFi albo z kablem. Oculus ma najlepszą jakość obrazka w stosunku do ceny. Nie potrzeba też instalowania żadnych czujników w pomieszczeniu, jak to miało miejsce w starszych tego typu goglach. Brać i grać :)
@misja_ratunkowa: to jak gra będzie chodzić zależy głównie od mocy komputera. Lenovo legion wiele nie mówi, bo z tego co widzę to nie jest jeden laptop, tylko seria laptopów, za czym idzie rozbieżność wydajnościowa.
Najlepiej cena/jakość stoi Oculus Quest 2 (1600 zł), który nawet nie wymaga komputera, bo gry uruchamiane są bezpośrednio na tym sprzęcie, ale nie wyglądają tak dobrze jak gry z mocnego komputera. Da się jednak połączyć z kompem
@zlomer: Wiem, ale sama możliwość spojrzenia przez gogle, nawet jeśli widzisz to samo, co na ekranie komputera, pozwala już bardziej wczuć się w klimat :) Nie jest problemem, że obraz nie zmienia się w reakcji na ruchy głowy, sterować można wciąż myszką i klawiaturą.

@Peter_Mountain: Dzięki, poczytam o nich