Wpis z mikrobloga

@humbakiplywajakluczem: @KORraN: to że nie ma tam limitu toru nie ma znaczenia. Nie można jeździć poniżej linii na owalach (apron po ang.) za samo ściganie się tam można dostać protest. Czyli ewidentna wina niebieskiego nawet jakby nie doszło do wypadku.

8.1.1.8. Drivers can only use the racing surface for Qualifying and Racing. The apron and pit road are not defined as racing surfaces. Drivers may not use the
  • Odpowiedz
@salek123: Jeszcze jeden fragment podobno emaila od iRacing który rozwiewa wszystkie wątpliwości.

1. APRON is the part of the track under the yellow/blue lines at speedways, like Daytona or Charlotte.
2. It's legal to race in the apron in the straightways
3. It's legal to race in the apron in the called tri oval parts of the track (near the finish line of Daytona for example)
4. It's illegal to overtake /race in any banked corner in
  • Odpowiedz
@humbakiplywajakluczem: wypadek jest w 100% z winy tego na dole, nie ma prawa wbijać z fartucha na tor jeśli jest tam auto i tyle, kropka, w 100% wina po jego stronie. a ten na górze zamiast sie odsuwać powinien go potraktować w tylne koło by się nauczył następnym razem. Już pomijając to że tam jest przez chwilę high banked i nie może jechać przez fartuch, miał zwolnić i schować się
  • Odpowiedz