Wpis z mikrobloga

Ma ktoś światłowód z grupy Multiplay i mógłby coś o nim napisać (rzeczywista prędkość, awaryjność, obsługa klienta)? Opinie ma tragiczne, nie wiem czy wynikają one z beznadziejnego sprzętu który dają czy samego internetu.
Obecnie mam meganet (radiowy) i chyba gorzej niż to być nie może ale wolę się upewnić zanim wezmę.
#opole
  • 8
  • Odpowiedz
@wpoz: Mam Multiplaya od wielu lat. Awarii praktycznie nie ma, w ciągu tych lat zdarzyły się może dwie krótkie awarie, które po telefonie do obsługi zostały szybko naprawione. Technicy też spoko, ogólnie mogę szczerze polecić.
  • Odpowiedz
@wpoz: co prawda nie jestem z Opola, ale korzystam z multiplay;
router to lipa, nie masz żadnych haseł do niego, nic nie skonfigurujesz; nie masz możliwości wymiany na coś innego
ale router i tak jest super przy sprzęcie od telewizji, to jest dopiero #!$%@? zawieszająca się ciągle i gubiąca połączenie (gubi połączenie, które jest przez KABEL - nie da się przez wifi połączyć do sprzętu od tv)

umowa 150/30, a prędkości
  • Odpowiedz
@wpoz: Jestem spod Opola i posiadam neta 250/25 od nich. We wrześniu 2 lata miną. Przez ten czas nie trafiła mi się chyba żadna awaria, albo chociaż nie przypominam sobie nic poważnego. Router faktycznie dziadostwo, zero dostępu i konfiguracji pod siebie. Prędkości to na kablu 245-6 / 24-25 więc jest mega fajnie. Wi-Fi jedynie używam na telefonie, więc dokładnych prędkości Ci nie podam, ale nie narzekam. YT / Twitch działają bez
  • Odpowiedz
Jakby ktoś się zastanawiał jeszcze i natrafił na ten wpis. Wczoraj zamontowali mi światłowód i nowy router. Podłączone komputery z netem po kablu działają bez zastrzeżeń. Wifi od początku nie działało, tak samo jak nie mogłem wejść w konfiguracje routera (po wpisaniu ip w przeglądarke w ogóle nie widze logowania), więc postanowiłem, że zresetuje router do ustawień fabrycznych. Po resecie przez chwile mogłem przejść do strony z logowaniem, ale nie dało się
  • Odpowiedz
@Zigor36: fyi. Jak najbardziej możesz restartować go do fabryki. przez chwilę będzie działała strona logowania po czym po światłowodzie zaciągnie konfigurację z serwera żeby internet działał. Jeśli masz tylko internet to poproś o wymianę na mediakonwerter i do niego podepniesz swój router. a jak dostałeś ung130e to faktycznie z nim może byćproblem, to tym bardziej wymień na mediakonwerter
  • Odpowiedz
Ja posiadam, woj. Opolskie, powiat Brzeski. Co prawda od niedawna, ale zadowolony jestem mega. Umowa 1000/200mbit, realnie po wifi 5ghz jest ~860/200mbit, po kablu nie sprawdzałem, bo nie było potrzeby. Wcześniej była Neostrada 66mbit, więc różnica kolosalna. Routery dają teraz ZTE ZXHN F670L AC. Zasięg spoko, ale dalej nie można konfigurować go z poziomu przeglądarki. Zablokowane przez multiplay, a co za tym idzie, nie ma możliwości zmiany nazwy SSID, oraz hasła do
  • Odpowiedz