Wpis z mikrobloga

@NPC_358034: @Fraagles: dokladnie. A jak takie kupisz to jesteś biedak, cebulak i sie nie znasz. ¯\_(ツ)_/¯ Taki obraz wykopkow, doplac kilka/nascie stow do tarcz bo są mega fajne, w gorach nie zniszczysz obręczy, na mokrym zahamujesz kazdemu, nie wazne ze 99% czasu jezdzisz po plaskopolsce a podjazdy rowerowe widzisz na yt lub tv. A jak kupisz nowy rower nie na tarczach to od razu osaczony dla czego nie,
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@lumberman: Szosy też już mają tarczowe.
Ale jest jeszcze trochu zagorzałych fanów zdzieraczy obręczy więc jescze przez kilka lat będzie można kupić z takimi.
Jakbym miał w gravelu mieć mechaniczne szczękowe hamulce, to na pierwszym konkretniejszym zjeździe by mi chyba dłonie odpadły.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@lumberman: a to już zupełnie co innego, mechaniczne tarcze to lipa, jedyną ich zaletą jest to, że nie zdzierasz obręczy, za to posiadają dużo wad. Zdecydowanie lepsze dobre szczęki, niż chojowe tarcze.
  • Odpowiedz
@4x80: tej no szosa z v-brake wyglądałaby specyficznie. Z canti spoko, przełaje sobie radzą. Ale i tak tarcze najładniejsze, a wiadomo, że rower przede wszystkim ma być ładny :P
  • Odpowiedz
a wiadomo, że rower przede wszystkim ma być ładny


@kuraku: Skoro szosa ma być ładna to na pewno nie na tarczach, wyłącznie klasyk na obręcze. Rower na tarcze jest większy i jego wygląd zaburza finezję roweru szosowego. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz