Wpis z mikrobloga

Mam taką sytuację, pękł mi ekran w Mi 9 SE. Oddałam go do serwisu, niestety pan z serwisu twierdzi, że już dwie firmy wysłały mu zamiennik ekranu, a nie oryginał. Mówi, że mi tego nie zamontuje, bo najprawdopodobniej szybko przyjdę z reklamacją. Proponuje wybrać się do autoryzowanego serwisu, albo tymczasowo założyć zamiennik ekranu, zrzucić dane z tego telefonu i kupić sobie nowy...

Czy faktycznie jest możliwy taki problem, że cały czas mu wysyłają podróby? Już dwa tygodnie telefon u niego leży.

#telefony #elektronika #serwisgsm
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mówi mi, że ma na stanie Samsunga S10 za 1000zł, używany, ale z wymienioną na świeżo baterią i ekranem. To dobra oferta?
  • Odpowiedz
@rybeczka: Pytanie czy Samsung s10 jest lepszy od Mi 9 SE. Bo jeśli miałabym za oryginalny ekran z Xiaomi dać niecałe 700 zł plus robocizna no to może lepiej wziąć po prostu nowy telefon
  • Odpowiedz
@Muoda: Też się z taką opinią spotkałem, mam "w szufladzie" pęknięty z mojej winy mi A1 - działa, nawet kupiłem panel, ale nie zdecydowałem się przekładać czytając już po zakupie recenzje.
  • Odpowiedz
Już dwa tygodnie telefon u niego leży.


@Muoda: w temacie naprawiania i zamawiania czesci do telefonow z Chin to bardz bardzo krotki okres. Tu gdzie pracuje mowie klientom czas oczekiwania od 2 do 4 tygodni.
  • Odpowiedz
@bialy100k: @jasonfly: może faktycznie to jest dobry pomysł, żeby sobie kupić inny telefon. Jak znowu mi się coś podzieje z telefonem, to nie będzie takiego problemu z naprawą, np. Samsunga
  • Odpowiedz