Wpis z mikrobloga

Głównym winowajcą za spadek wszystkich coinów był m.in. Polygon.
Nie widziałem na Synthetix ścian sprzedaży, ani na Bitcoinie,
Ceny chęci sprzedaży sięgały kilka milionów MATIC. Cena sprzedaży nigdy nie została osiągnięta, boty spychały tą ścianę milionową niżej i niżej, wszyscy uciekali. W ostatnich chwilach bariera przesuwała się w górę bardzo szybko, i cena wystrzeliła jak z procy.

Tzn. nie znam się do końca ale się wypowiem :)
#matic #polygon #kryptowaluty #bitcoin
rukh - Głównym winowajcą za spadek wszystkich coinów był m.in. Polygon.
Nie widziałe...

źródło: comment_1621633124c5OGXvsPXcjo0QB8ldZMvo.jpg

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

istniała duża ściana chęci kupna Bitcoinów za 35.000 Wolumen bardzo szybko rósł. W tym momencie już istniała milionowa ściana sprzedaży u Matic. Długo to nie mogło wytrzymać.
  • Odpowiedz
Synthetix podobnie się porusza jak Polygon, jednak z większą mocą mimo mniej obracanych krypto. Wolę dlatego pozostać przy Polygonie, bo tu mam pod kontrolą te wahania.
  • Odpowiedz
.. i wiem mniej więcej, od czego Synthetix jest. Podaje się za krypto innych krypto i instrumentów, kręgosłupem, w szczegóły nie wchodziłem.
  • Odpowiedz
A, boty mogły też siedzieć na Ethereum .. Nie obserwowałem. Polygon tymi kilkoma milionami za bardzo nic nie zrobi.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@public_html: Mówię, że boty manipulują często by odstraszać inne boty czy zwykłych ludzi, czasem ściana znika i cena szybuje.
  • Odpowiedz
.. kupiłem Polkadot na dołku zamiast Polygon, ech. Przełączam między kryptowalutami na binance, by patrzeć jakie ściany sprzedaży/kupna się tworzą, i niechcący kupiłem Polkę :p . Było ostre wsparcie na dole, i od razu ustawiam Stop-Lossy. Ja tu widzę krótkotrwałe ostre wzrosty teraz. A jak sprzeda, co cóż, to kilka procent :p
Edit: duży spychacz w górę się tworzy, SNX i Bitcoin neutralnie z nutą wsparcia.
  • Odpowiedz