Statek Ever Given stojący na kotwicowisku, Wielkie Jezioro Gorzkie (część Kanału Sueskiego).
Zdjęcia własnego autorstwa. Połowa Maja 2021
Zarząd Kanału Sueskiego chce od właściciela statku, Shoei Kisen Kaisha Limited, odszkodowania w wysokości 916 mln dolarów. Statek stoi dalej aresztowany.
Właścicielem jednostki jest Japoński Armator, który wyczarterował statek Tajwańskiemu armatorowi Evergreen, zarządzany przez Armatora z Hamburga, pływający pod flagą Panamy.
@Caracas: Eeeeeeee... a to nie w drugą stronę? Właściciel/Operator statku powinien wystąpić o odszkodowanie do właściciela/operatora kanału za #!$%@? przewodnika* i #!$%@? stan kanału?
@Caracas: szacuneczek za ten opis "Właścicielem jednostki jest Japoński Armator, który wyczarterował statek Tajwańskiemu armatorowi Evergreen, zarządzany przez Armatora z Hamburga, pływający pod flagą Panamy."
@droid43210: dobrze że część kompów mi produkują w Polsce, chociaż dzisiaj się zdziwiłem jak wyceniałem lapsa klientowi, a tu czas produkcji 8 tygodni xD
@dzikuZplasriku: a przeczytałeś chociaż ten artykuł? oni ubezpieczają, ale część towarów polskich importerów, a nie cały statek, więc po co taki debilny wpis robisz?
@Caracas: trzeba wystawić Panamie mandat pokryty wekslem niemieckim kupionym za tajwańskie obligacje skarbowe z pożyczki rządowi Japonii, które leżą w banku w Szwajcarii
@dzikuZplasriku: "Towary polskich importerów - klientów Ergo Hestii - znalazły się wśród innych kontenerów na pokładzie statku. Wartość ubezpieczonego majątku przekracza 200 tysięcy dolarów, czyli ponad 700 tysięcy złotych." Tak żeby uściślić Twą wypowiedź.
Zdjęcia własnego autorstwa.
Połowa Maja 2021
Zarząd Kanału Sueskiego chce od właściciela statku, Shoei Kisen Kaisha Limited, odszkodowania w wysokości 916 mln dolarów. Statek stoi dalej aresztowany.
Właścicielem jednostki jest Japoński Armator, który wyczarterował statek Tajwańskiemu armatorowi Evergreen, zarządzany przez Armatora z Hamburga, pływający pod flagą Panamy.
#ciekawostki #transport #pracbaza #evergreen #statki #gruparatowaniapoziomu
źródło: comment_1621423781htrKM6iJ56cWOB5SsQtL6a.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
W każdym momencie kapitan może zakwestionować instrukcje pilota/ przerwać jego pilotaż
Pogubiłem się w tych armatorach