Wpis z mikrobloga

Nie oszukujmy sie, nigdzie nie wyjedziecie, bo na zachodzie płacilibyście jeszcze wiecej podatkow i składek, nie znacie jezykow poza dukaniem po angielsku i za bardzo pieklaby was dupa jakbyście musieli wydawać na utrzymanie dwukrotniść tego co w polsce.

Jakby faktycznie wam przeszkadzała niska jakość usług publicznych to już dawno, chociażby w trosce o własne zdrowie, wyjechalibyście za granice.

#programowanie #programista15k #nowylad
  • 23
@Tranzystor_IGBT: Jestem programistą żyjącym na emigracji ponad dwa. Nauczyłem się kilku rzeczy:
- Za swoje podatki mogę dostać coś w zamian, na przykład dobrze dobrze działającą służbę zdrowia. Natomiast w Polsce, wzrast ze wzrostem podatków spada dostęp do usług publicznych i ich jakość
- Jest bardzo cienka różnica pomiędzy płaceniem swojego fair share, a populistycznym opodatkowaniem ludzi najlepiej zarabiających tylko dlatego że lepiej zarabiają
- Nie każdy programista to klepacz uprawiający
@groman43: jak najbardziej zgadzam sie ze wszystkim ( ͡° ͜ʖ ͡°) co napisałeś. Problem w tym że tak naprawde typowy wykopowy #programista15k ma w dupie fair share i wysoka jakoscnuslug publicznych, bo obchodzi go tylko hajsiwo na jego koncie. Gwarantuje że ten sam ryk byłby gdyby kasa nie szła na rozdawnictwo tylko np. na służbe zdrowia, infrastrukture, reforme systemu emerytalnego. I tak by płakali że przecież w
ma w dupie fair share i wysoka jakoscnuslug publicznych, bo obchodzi go tylko hajsiwo na jego koncie.


@Tranzystor_IGBT:

Przypomina mi to polskie wsie. Jakieś Volvo pod domem, SUV czy inne dobre auto, domek piękny odnowiony, a drogi #!$%@?, zero budynków użyteczności publicznej i smrodzenie sąsiadowi śmieciami z pieca xD, generalnie psy dupami szczekają. Widać że albo mają to w dupie i nie lobbują w gminach, albo po prostu nie chcą się
jakość usług publicznych


@Tranzystor_IGBT:

dobrze dobrze działającą służbę zdrowia