Wpis z mikrobloga

Siema mirki, mam problem z firmą #dyson

TL;DR 30.03 Dyson otrzymał paczkę ze zwróconym sprzętem, oczyszczacz powietrza i nadal nie oddali kasy (3200zł).
Infolinia ma mnie gdzieś, nikt nic nie wie. W załączniku zdjęcie z UPS. Co mogę jeszcze zrobić? Sprawa zgłoszona do UOKIK.

20.12.2020 zamówiłem oczyszczacz powietrza i dostałem go parę dni później. Po tygodniu zepsuła się pompa do nawilżacza, więc zgłosiłem usterkę. Serwis zarządził wymianę towaru. Tutaj już zaczęły się schodki, ponieważ Dyson ma w regulaminie, że w ciągu 30 dni dostanę sprzęt. Nie dostałem. Czekałem 7 tygodni.Nowy oczyszczacz podziałał może miesiąc no i postanowiłem, że nie chce mi się bawić w kolejną wymianę i chcę po prostu zwrot środków. Dostałem etykietę do nadania paczki, 23.03 nadałem. 30.03 otrzymali paczkę i od tamtej pory infolinia zwodzi mnie, mówiąc, że sprawa jest przekazana do księgowości, potem mówią, że nie dostali potwierdzenia z magazynu, kłamią, że moja sprawa jest priorytetowa etc. Napisałem do supportu UK i oni również mnie olali. Macie jakieś pomysły jak odzyskać kasę?

#agd #reklamacja #oczyszczaczpowietrza #mieszkanie #sklepyinternetowe #poradyprawne #prawokonsumenckie
Pobierz
źródło: comment_1620119021W5HlcjzkWy3W7V3XMxXb4v.jpg
  • 4
Opisz im cała sytuację i dopisz że nałożysz im ustawowe odsetki od kwoty którą bezprawnie przetrzymują