Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim,
chciałbym Wam się pochwalić moim małym dziełem, które zajęło mi ponad rok.
Zmajstrowałem pixelową platformówkę typu biegnij i zabijaj, jestem z niej szczerze dumny, to moje pierwsze dzieło.
Chciałbym przebić się przez pierwsze pobrania (gierka jest darmowa), aktualnie mam ich ponad 300 a sama gra jest na 218. pozycji w kategorii NOWE, dla mnie to już sukces :D
Jeśli macie ochotę wesprzeć randoma z internetu, będę Wam ogromnie wdzięczny, chodzi mi przede wszystkim o samo pobranie gry, jeśli nie chcecie to nie musicie w nią grać, aczkolwiek się nie obrażę :D

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.YourCompany.PixelArcherAdventure

Póki co jest dostępna tylko w Google Play, w przyszłości będę ogarniał również do AppStore.
Z góry już bardzo Wam dziękuję!!!

#rozrywka #gamedev #android #pixelart #gry
Khadius - Cześć wszystkim,
chciałbym Wam się pochwalić moim małym dziełem, które zaj...

źródło: comment_1619428491S2cZk5aukVweoCRngzA56p.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Khadius: to taki feedback póki jest wcześnie:
* skakanie/opadanie jest trochę zbyt wolne
* reklama na początku sprawia wrażenie jakby zasłaniała przyciski. Wydziel dla nie jakieś miejsce, albo zamiast napisów zrób graficzne przyciski żeby były wyraźnie obok reklamy.
* ten rockowy riff w ogóle nie pasuje do gry

Poza tym wygląda fajnie, zobaczymy dalej ( ͡
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Khadius: podoba mi się to że wszystko chodzi bardzo płynnie, do tego duże przyciski dla boomerów takich jak ja którzy nie lubią grać na dotykowym ze względu właśnie na małe guziczki. Byłem jednak zaskoczony jak wiele razy trzeba trafić każdego przeciwnika, liczyłem na 1-3 strzałów a tutaj okazuje się że zadajemy 1 dmg wówczas gdy przeciwnik ma 10-15hp. Sprawia to że walka jest żmudna. Warto by pomyśleć nad podniesieniem początkowych
  • Odpowiedz
@Zales360: Dzięki za feedback, jeśli o DMG chodzi, w sklepie można ulepszać łuki, a ulepszenie nie jest drogie, więc tak naprawdę z tym 1 DMG można się męczyć dosłownie chwilę, ale rozumiem, będę brał wszystko pod uwagę przy aktualizacjach ;)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Khadius: w sumie masz rację, zamiast zwiększać startowy dmg możnaby obniżyć cenę pierwszego ulepszenia (z tego co widziałem kosztuje 400? Po przejściu drugiego poziomu miałem jedynie ok 50 złota więc trochę lipa)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Khadius: Gratulację, życzę samych sukcesów. Mało osób wie jak trudne jest ukończenie projektu. Przy wolnej chwili na pewno sprawdzę i wystawię odpowiednią notę w GP. 3maj się.
  • Odpowiedz