Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 31
@MaxVerstapen: @chianski: wiedziałem, że się pojawią od razu obrońcy Częstochowy xD a ja bym nie wolał. Jak widzę ten samochód zarówno w środku jak i na zewnątrz to mam odruch wymiotny.
  • Odpowiedz
@Nolej: No z wyglądu, to Alpinka też mi nie siada; wolałbym Porsche 718. Ale jeśli chodzi o sam aspekt frajdy z jazdy i możliwości dociśnięcia auta, to Alpina jest o wiele lepszym wyborem od AMG GT.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@chianski: nie no proszę Cię. Nie porównuj gówna do twarogu. Ja wiem, że ta niska masa, ja wiem, że silnik centralnie, ale nie mówmy, że Alpina jest 'lepszym wyborem' xD
  • Odpowiedz
Piszę przecież, że chodzi mi o aspekt frajdy z jazdy, samego ciśnięcia samochodu do jego limitu.


@chianski: a gdzie ten limit osiągać, na ulicy? Autostradzie? Jeśli to jest auto służbowe, jeśli jego celem jest dojazd do pracy a nie śmiganie po torze wyścigowym (na co wbrew pozorom kierowca F1 nie ma za wiele czasu) to Mercedes wygrywa na każdym polu.
  • Odpowiedz
@chianski: @Nolej: @Cooperr: Jestem przekonany, że oni by woleli coś dużo wygodniejszego np. jakieś suvy/sedany. Nie ma znaczenia co im dadzą służbowo do jazdy bo i tak po wyjściu z bolidu F1 nie zrobi to na nich wrażęnia. Nie sądzę też żeby wracając prosto z toru potrzebowali kolejnych wyścigowych doznań na drogach publicznych, po prostu spokojnie wracają do hotelu. Kolejna sprawa, prywatnie stać ich na każde auto jakie by
  • Odpowiedz
@GeWa oni jeżdżą tymi ferrarkami bo muszą. Tak jak ty napisałeś, oni mogą mieć wszystko. Na pewno część lubi sportowe furki, ale część pewnie by wolała jeździć jakimiś s kładami albo bentleyami. Co by tyłek wygodnie wozić
  • Odpowiedz