Wpis z mikrobloga

#!$%@?. Więc tak mirasy, lada dzień zostanę tatą dwójki bombelkow. Ogólnie bardzo się cieszę, duże zamieszanie z przygotowaniami, jazda bez trzymanki. Więc kilka miesięcy temu kupiłem foteliki i te adaptery pod isofix. I zgadnijcie co? Lewy tylny pas w aucie jest krótszy od prawego o 3 cm :o myślałem, że może ktoś coś kombinował, ale po googlowaniu wychodzi, że producenci stosują taki zabieg. Pytam tylko dlaczego? Dlaczego pas jest krótszy? Czy chodzi o oszczędność czy kryje się za tym coś innego?
Auto co prawda miałem zmieniać i tak, ale teraz będę na szybko po salonach latał i pewnie wezmę pierwsze lepsze.
#motoryzacja #zalesie #kiciochpyta #tatacontent
volver021 - #!$%@?. Więc tak mirasy, lada dzień zostanę tatą dwójki bombelkow. Ogólni...

źródło: comment_1618206398Nz2OarBKGVqR41eo84kSby.jpg

Pobierz
  • 164
  • Odpowiedz
@boryspo: mam 2 rwfy w clio i majac 175 bez problemu siedze tak samo jakby ich z tylu nie bylo i jeszcze jest troche zapasu, wiec do tych 180-185 by sie dalo normalnie jezdzic bez zadnych niedogodnosci (szczegolnie ze akurat gorna krawedz fotelika moze sie nasunac pod rame fotela i ten jeszcze go blokuje jak sie mocno odsunie)
Bylby problem z RWFem do 25kg ktore sa mocno odsuniete od kanapy, ale
  • Odpowiedz
@volver021 S-max dobry wybór. Od niedawna też jestem ojcem bliźniaków i ten samochód jest super. I baze isofix też chcielismy mieć bo szłoby się zajechać z tymi pasami. A ta klik I po robocie. Jak szukasz wózka to polecam Valco Snap Duo trend, lekki i łatwo się składa. Bez gondol wchodzi na stojąco Bez skladania do S-maxa ;)
  • Odpowiedz
@dzastajusta: do samochodu i też potem do gabarytów dziecka :) Niektóre auta mają tak wyprofilowane kanapy, że źle dobrany do nich fotelik ułożony jest pod pod złym kątem (dziecko wtedy oczywiście też) i główka leci do przodu. Warto korzystać z firm, które dopasowują foteliki indywidualnie :)
  • Odpowiedz