Wpis z mikrobloga

Pamiętacie te głosy obrońców cyberpunka że katastrofalny stan gry na starej generacji to nie wina deweloperów tylko przestarzałych konsol? Pomijam fakt że twierdzenie iż gra była robiona pod nową generację jest po prostu niemożliwe ale jest mnóstwo innych dowodów empirycznych że to chyba jednak nie jest problem konsol tylko gry. Zacznijmy od tego że jest sporo gier działających i wyglądających lepiej niż cyberpunk. Magia? Ostatecznym argumentem jest jednak stan gry na nowej generacji. Śmiech na sali. Gra często łapie zadyszkę i spada do 40 klatek co jest irytujące bo dzieje się to nagle szczególnie jeżdżąc po bardziej zatłoczonych miejscówkach. Najgorszy jest jednak efekt doczytywania się obiektów. To są dopiero jaja. Ultraszybki dysk SSD, nowoczesna technologia przegrywają w starciu z kodem cyberpunka. Postacie i samochody materializują się na naszych oczach szczególnie po szybkim ruchu kamery. Jednak największy problem sprawia szybka jazda. Po patchu 1,2. to katastrofa. Doczytywania na naszych oczach dotyczy nie tylko małych elementów dekoracyjnych ale np bilbordów budynków czy samej drogi. Słyszałem że ponoć da radę w ten sposób ,, prześcignąć" doczytywania i runąć w nicość. Mi się to nie udało ale nie mam jeszcze najszybszego pojazdu w grze więc wszystko przede mną.
#cyberpunk2077 #ps4 #xboxone #ps5 #xboxseriesx
  • 62
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ultraszybki dysk SSD


@revinPL: w wersji na PS4 powiadasz...

No port na konsole jest z-----y xD my na PC przyzwyczajeni do takich fuszerek jak porty szły w druga stronę xD
  • Odpowiedz
@revinPL: jeden c--j, jak kod jest pisany pod past-geny to nie wykorzystuje API do tych hiperszybkich dysków i czyta po starmu. Na PS pewnie jeszcze gorzej bo tam pokuriona jest cała przestrzeń dyskowa i layout aplikacji na dysku
  • Odpowiedz
@Lazarus2077: ja obstawiam silnik, tym bardziej że w wymaganiach dla PC masz dysk SSD. Niestety jest 2021 dysk SSD to już minunum, a standard to nvme. Trzeba sie pogodzic konsole są przestarzałe i nic tego nie zmieni
  • Odpowiedz
@cin123654: Ale o czym ty znowu bredzisz... Cyberpunk jest z-----y technologicznie, lepsze gry od niego działały prawidłowo na tych "przestarzałych konsolach" a on wielki rewolucjonista co nawet fizyki nie ma, nagle się dusi?
Wiesz co to oznacza? Że CDPR s---------o. Tylko tyle i aż tyle.
Specyfikację sprzętu pod który będą robili grę znali od 2013 roku, zrobili technologicznie syfiasty twór, który oprócz grafiki nie może się niczym pochwalić, bo reszta oprawy jak fizyka, destrukcja czy AI nie istnieje, dźwięk też nie jest wysokich lotów (i nie mówię o samych samplach a o systemach dźwięku, jak chociażby symulacja rozchodzenia się fali dźwiękowej).
Nie mówiąc, że nawet ta cudowna grafika ma masę mankamentów o które można się przyczepić w grze, której głównym atutem jest właśnie grafika, bo LODy są żenujące, picture-in-picture ma tragiczną rozdzielczość, deszcz moczy jedynie ulice i może część obiektów ale już NPC nie wyglądają na przemoczonych stojąc w ulewie cały dzień, mogliby się też pokusić o oddziaływanie warunków atmosferycznych na b--ń żeby choćby woda skapywała jak w Crysisie sprzed 14 lat ale to już tylko chciejstwo.
Poza tym, Cyberpunk technicznie to makieta, ładne tekstury okraszone świetną zabawą światłem, warstwami filtrów i postprocesów ale nic poza tym, cała reszta "oprawy" albo nie istnieje albo jest szczątkowa. Takie rzeczy nie zabiłby konsol starej generacji, bo one potrafią sporo, co udowadnia choćby przyzwoite działanie takich gier jak RDR2, The Last of Us, Uncharted, God of War i kilka innych tytułów które były w pełni
  • Odpowiedz
@cin123654: Od tych fikołków to kiedyś się utopisz we własnych wymiocinach jak Hendrix. Gdyby Cyberpunk choć w połowie działał tak jak te tytuły którymi próbujesz cokolwiek udowodnić, to nikt by o działanie na konsolach nie narzekał a gra by nie wyleciała z PS Store.
  • Odpowiedz