Wpis z mikrobloga

Pamiętacie te głosy obrońców cyberpunka że katastrofalny stan gry na starej generacji to nie wina deweloperów tylko przestarzałych konsol? Pomijam fakt że twierdzenie iż gra była robiona pod nową generację jest po prostu niemożliwe ale jest mnóstwo innych dowodów empirycznych że to chyba jednak nie jest problem konsol tylko gry. Zacznijmy od tego że jest sporo gier działających i wyglądających lepiej niż cyberpunk. Magia? Ostatecznym argumentem jest jednak stan gry na nowej generacji. Śmiech na sali. Gra często łapie zadyszkę i spada do 40 klatek co jest irytujące bo dzieje się to nagle szczególnie jeżdżąc po bardziej zatłoczonych miejscówkach. Najgorszy jest jednak efekt doczytywania się obiektów. To są dopiero jaja. Ultraszybki dysk SSD, nowoczesna technologia przegrywają w starciu z kodem cyberpunka. Postacie i samochody materializują się na naszych oczach szczególnie po szybkim ruchu kamery. Jednak największy problem sprawia szybka jazda. Po patchu 1,2. to katastrofa. Doczytywania na naszych oczach dotyczy nie tylko małych elementów dekoracyjnych ale np bilbordów budynków czy samej drogi. Słyszałem że ponoć da radę w ten sposób ,, prześcignąć" doczytywania i runąć w nicość. Mi się to nie udało ale nie mam jeszcze najszybszego pojazdu w grze więc wszystko przede mną.
#cyberpunk2077 #ps4 #xboxone #ps5 #xboxseriesx
  • 62
"DirectML is a high-performance, hardware-accelerated DirectX 12 library for machine learning. DirectML provides GPU acceleration for common machine learning tasks across a broad range of supported hardware and drivers, including all DirectX 12-capable GPUs from vendors such as AMD, Intel, NVIDIA, and Qualcomm.

When used standalone, the DirectML API is a low-level DirectX 12 library and is suitable for high-performance, low-latency applications such as frameworks, games, and other real-time applications. The seamless
zdziwienie że konsole z 2013 roku z bebechami z lat 2008-2010 źle obsługują grę


@cin123654: uwielbiam te bzdury które powtarzasz w każdym wątku. Rozumiem że mając do wykonania software na toster wrzucasz w niego program do obsługi stacji kosmicznej? CDprojekt Red przy Sonym jest praktycznie zerem a wytacza przeciwko niemu działa pisząc o „konsolach starej generacji” i starając się zrzucić cześć winy na japońskiego giganta. Ty powtarzasz ten nonsens. To TY
@revinPL: Statystyki steam są do D bo nie są obligatoryjne, sam mając 2080 TI kliknąłem NIE - na pobranie danych. Masz już dwie rodziny kart RTX których wydajność w RT jest lepsza od konsol. ( DF określił moc PS5 w RT na mniej niż RTX 2060 na podstawie WD L ) a to karta o arch z 2018 roku
@cin123654: Tensor to bełkot marketingowy nv - każda firma może wyprodukować kartę która wspiera uczenie maszynowe i uczenie maszynowe to nie jest tensor to zwykły dedykowany temu rdzeń ale nv ci mózg wyprała i myślisz że tensor to ai i nic nie liczy ai co nie ma tensora.
@Janusz_z_Rivii: To czemu GTA 5, RDR2 F4 - mają spadki fsp do 20 -22 ? na PS4 a to trochę stare gry....

Silnik Redów jest bardzo wymagający, ale na dobry PC widać ładną grafikę, pokazałem to na filmach. Odpal CP na kompie z 2010 roku - będzie 10 fps maks.
@cin123654: Co nie znaczy że mieć nie będą. Po prostu albo nie umieli albo nie mieli kasy na rozwój technologii nie mam pojęcia. Zobaczymy co będzie działać na DirectML i jak to będzie działać jak to wyjdzie.
@Lazarus2077: Pewnie będą mieli jak z RT ( ale jednostka RT u AMD jest słabsza od jednostki RT NV Turinga ) - widać po konsolach jak odpalisz tam RT w LOW - spada fps dramatycznie. Widać to po CP i 6800XT gdzie dostajesz 13 fps w 1440p. Technologia rozwija się u NV, a AMD ledwo co tam kuśtyka. Na ich technologię DLSS od AMD za szybko ( nie wcześniej niż koniec
@cin123654: To że jest mało klatek to znaczenia nie ma na razie, znaczenie będzie dopiero wtedy jak sobie wymyślą upscaling odpowiadający dlss. Włącz sobie CP w natywnej na wysokich z rt bez dlss to też masz mało klatek. Teraz jak na konsolach jest rt to jest to surowe rt bez rekonstrukcji bo nie mają jeszcze czegoś na wzór dlss. Będzie odpowiednik będzie lepsze RT.

ps. 1080p rt z dlss robi rekonstrukcję
@revinPL: Czysta TEORETYCZNA moc tak to okolice 2070 - 2080, ale w grach RT wydajność spada do poniżej 2060 ( analiza DF na podstawie WD L ) - więc to nie moje teorie. A dwa GPU z nowych konsol to nie RDNA2 tylko hybryda 1 i 2 ( też jest to opisane w necie )

@Lazarus2077: DLSS to nie Upscaling tylko rekonstrukcja obrazu. U siebie bez DLSS w najbardziej wymagającym
Silnik Redów jest bardzo wymagający, ale na dobry PC widać ładną grafikę, pokazałem to na filmach. Odpal CP na kompie z 2010 roku - będzie 10 fps maks.


@cin123654: masz problem z czytaniem ze zrozumieniem? O czym ty wogole człowieku piszesz? Jaki wymagający silnik? Na pudełku z grą jak byk jest napisane PS4 a ty o jakimś wymagającym silniku. To Sony ma się dostosować do badoskiego i jego braku umiejętności zrobienia
@cin123654:
Ogolnie szkoda, ze tak wolno sie za to zabrali. W sensie patrzac na obecny stan to oni powinni przynajmniej do koncowki 2022 siedziec nad ta gra (a wiemy co wynika z tak dlugiego procesu).
Sam robie w gamedevie i niestety wiem jak to zazwyczaj wyglada, gdy juz wjedzie nieodwolalny deadline, polowa mechanik idzie do kosza, a 90% bugow na "wont fix".
No ale z drugiej strony jakby trzeba bylo wszystko