Wpis z mikrobloga

@djtartini1: Akceptowanie nie oznacza promowania. Sporty ekstremalne, anoreksja również nie są godne promowania, a jednak są. A tutaj chodzi tylko i wyłącznie o akceptację. Zarówno anoreksja i otyłość to choroby głównie psychiczne, nieakceptacja, złe poczucie w społeczeństwie często wzmacniają problemy.
  • Odpowiedz
@Bananada: jprdl czemu nie walczą z dyskryminacją ze względu na brak jakiejś kończyny, albo jakiejś nie wiem, choroby skóry. Powiedzenie grubasowi że jest gruby i żeby się wziął za siebie dla własnego zdrowia nie jest dyskryminacją, tylko stwierdzeniem faktu, jak mnie triggeruje wspieranie otyłości i sugerowanie że to nic takiego że lubisz w--------ć więcej niż potrzeba
  • Odpowiedz
Dziś promują kobiety otyłe 120 kg+ bo to niby ma być normalne


@djtartini1: promują bo są jednym z miliona producentów mydła do mycia d--y, najprawdopodobniej nie najlepszym i z całą pewnością nie najtańszym. Takim działaniem tylko robicie im reklamę ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
Kiedyś Dove promowało reklamy kobiet z normalnym ciałem i je akceptującym.


@djtartini1: Właśnie pokazałaś sesję, która 20 lat temu byłaby kontrowersyjna, bo pokazuje ulane kobiety xD Jak w latach 2000+ Dove zaczęło zamiast modelek wrzucać w kampanii takie dziewczyny to wszyscy wieścili bankructwo firmy.
  • Odpowiedz
Akceptowanie nie oznacza promowania. Sporty ekstremalne, anoreksja również nie są godne promowania, a jednak są. A tutaj chodzi tylko i wyłącznie o akceptację. Zarówno anoreksja i otyłość to choroby głównie psychiczne, nieakceptacja, złe poczucie w społeczeństwie często wzmacniają problemy.


@peszek_leszek: Ogólnie się zgadzam, ale wydźwięk reklam Dove użytym słownictwem normalizuje otyłość jako taką i nie skłania do pracy nad sobą, zwrócenie uwsgi to już niedozwolona krytyka. Rozumiem co masz na
djtartini1 - >Akceptowanie nie oznacza promowania. Sporty ekstremalne, anoreksja równ...
  • Odpowiedz
Właśnie pokazałaś sesję, która 20 lat temu byłaby kontrowersyjna, bo pokazuje ulane kobiety xD Jak w latach 2000+ Dove zaczęło zamiast modelek wrzucać w kampanii takie dziewczyny to wszyscy wieścili bankructwo firmy.


@Logytaze: Nie była kontrowersyjna, była wtedy bardzo dobrze odebrana. Dużo pozytywności było w tej serii reklam.
  • Odpowiedz
@Logytaze: też chciałam to pisać, że ta sesja była kontrowersyjna.

Cóż, wykopki jak zwykle nie widzą różnicy między akceptacją, a promowaniem.

Zapiszmy ten post, za 5 lat będą trans na zdjęciu i znów #kiedystobylo ;)
  • Odpowiedz