Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy warto robić prawo jazdy kat.C+E mając 26 lat? Boje się, że jak teraz zrobię to za kilka lat będą autonomiczne ciężarówki i zostanę z ręką w nocniku.

#transport #bekaztransa #zycietruckera

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6066523f419888000b5d3228
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Wesprzyj projekt
  • 43
@Von_Maras na kierowców? Wiesz coś więcej, to jest coś w stylu 8h i do domu u siebie w mieście czy Cie wyjebują na drugi koniec kraju i koszarują?
@20VT no c+e od dawien dawna brakuje w lądowych.
Wiesz szczegółów ci nie powiem bo w woju nie robię. Ale to nie jest tak że musisz iść do Pcimia dolnego i #!$%@?.
Albo zgadzasz się na daną jednostkę albo nie.
@AnonimoweMirkoWyznania: kierowców szukają cały czas, liczba ofert pracy serio jest dość duża i można wybierać (oczywiście mając doświadczenie).
Autonomiczne ciężarówki jak najbardziej będą i już są w mikro skali. Jeden z producentów już jak najbardziej to praktykuję i ma bardzoo szerokie plany realizacji projeku do 2030r. Ale Polski dalej to nie będzie dotyczyć, kraj w którym star jelcz dalej są używane a magnes na magnumce nikogo nie dziwi.
Inwestujesz 10k na prawko i uprawnienia, a później jeżdżąc za granicę możesz wyciągnąć 8-10k


@MisiuMisiu: Wiesz jak niewielu kierowców zarabia takie pieniądze? Rzeczywistość jest mniej kolorowa niż się wszystkich wydaje, ogłoszenia o pracę możesz sobie darować, bo dobre firmy się nie ogłaszają, a pracownicy są zatrudniani po znajomości. Szukanie pracy przez ogłoszenia, to dramat jeśli chodzi o transport. Sponsorowane artykuły w gazetach o brakach w tym zawodzie są opłacone przez miernych
@AnonimoweMirkoWyznania: Kierowca ciężarowego here ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak dla mnie - warto, choć dobrze to przemyśl. Praca strasznie gówniana i na pewno nie dla każdego, potrzeba dużo takich cech których ja nie posiadam: cierpliwość, akceptacja straty czasu na każdym etapie, w 90% brak możliwości przewidzenia kiedy się skończy pracę albo jak długo będzie się jeździć, użeranie się z innymi kierowcami, kierownikami magazynu, idiotycznymi spedytorami, szefami którzy