Wpis z mikrobloga

@Shatter: do czasu, jak juz zacznie sie psuc to trzeba miec kieszen by to utrzymac w nalezytym stanie - egr, pompowtryski, filtry, jak masz pecha to i dwumas itd.

no ale taki urok auta jak dbasz ze w predzej czy pozniej zsumowane koszta utrzymania przerosna wartosc zakupu ¯\_(ツ)_/¯
@Shatter: 360 tys przebiegi, wszystkie pompowtryski poszly do regeneracji. Przebieg oryginalny zaznaczam, sprawdzony, auto od pierwszego niemieckiego wlasciciela, robi od dwoch lat 30k km rocznie. Fakt, w trasach idealnie ale w utrzymaniu potrafi byc kaprysny raz na jakis czas
@Shatter: Nie oceniam, może mialem pecha. Zawsze zaczynają sie potem pierdy jak dbasz tak masz, pewnie miałeś szrot i inne tego typu oklepane hasla. Albo ze to stare auto i ma prawo. No tylko że jakoś dwie moje stare Mazdy nie mają tego typu historii.