Wpis z mikrobloga

Cyberpunk jest grą dekady, w której nawet system kupowania samochodów jest płytki, a pod świetną grafiką nie ma żadnych skomplikowanych interakcji. Dlaczego gangi w next genowym CP2077 różnią się jedynie wyglądem, uzbrojeniem i dystryktem, w którym można je spotkać? Przecież NC zyskałoby dużo na wiarygodności, gdyby można było wykonywać dla nich kontrakty. Frakcje takie jak NetWatch i Voodoo Boys, by się wykluczały, a za pracę dla danego ugrupowania zyskiwalibyśmy dostęp do unikalnych wszczepów, broni i haków. Jeśli pomagasz Arasace, to Militech i Aldecaldos nie będą rozmawiać z V. Jeśli nie masz wystarczającej inteligencji i przeszłości związanej z korporacją, to Arasaka nie będzie chciała dać ważniejszych kontraktów. Wejście do Pacifica District bez wysokiej reputacji powinno być niemożliwe, chyba że chcemy skorzystać z wykupionego platynowego pakietu Trauma Team. W innym wypadku moglibyśmy stracić wszczepy i pieniądze. Dodatkowo frakcje mogłyby oczekiwać od nas konkretnego stylu rozgrywki, a nie tak jak jest aktualnie. Mamy coś zrobić po cichu, ale jeśli zabijemy wszystkich i włączymy alarm, to też będzie ok. Spodziewałam się czegoś bardziej skomplikowanego, a dostaliśmy nic nie znaczące zadania dla fixerów
#cyberpunk2077
Pobierz Exenex - Cyberpunk jest grą dekady, w której nawet system kupowania samochodów jest p...
źródło: comment_1616162159HrHKO4bNk5Lat53apmQVJF.jpg

Czy frakcje, system reputacji i klasyczne dialogi lepiej by się sprawdziły w CP2077?

  • Tak 85.9% (61)
  • Nie 14.1% (10)

Oddanych głosów: 71

  • 19
@Variv: Dialogi dające graczowi wolność i definiujące postać. Często mogą być uzależnione od jakiegoś atrybutu lub przeszłości. Oczywiście trochę ich w CP2077 było, ale i tak nie wpływały na nic. Po ich użyciu wracaliśmy na te same tory w historii. Dodatkowo wszystkie dialogi w CP2077 określają bardzo dokładnie charakter naszej postaci. Nie mamy na to za dużego wpływu
@Exenex Dialog w takiej grze jak cp gdzie jest położony nacisk na pewna imersje i gładkość musi być przed wszystkim czytelny i wygodny. Dlatego świetna rzeczą jest to, że możemy sobie podczas dialogu chodzić po pokoju i nie przerywa to dialogu. System dialogowy jak z izometrycznych rpg na dłuższą metę byłby męczący.
Można by oczywiście trochę to szlifować np. czasem dodać dodac jakąś dodatkowa linie dialogu od atrybuty czy cos. Albo w
@Variv: Jasne, że musi być wygodnie i szybko, ale miała to być gra RPG, a tego nie czuję. Nie piszę, że dialogi muszą być aż tak klasyczne, ale pewna dowolność w prowadzeniu postaci powinna być dostępna. Chciałam grać korpem, ale wszystkie dialogi są streetkid'a. Jeśli studio decyduje się na pewną dowolność, to niech będzie zrobiona dobrze, a nie iluzorycznie
@Exenex ? Grając korpem czasami masz dodatkowy dialog tylko dla korpa. Nie masz specjalnych opcji dialogowych od streed kida. Tak samo jak grałem nomadem czasem miałem specjalny dialog od nomada. Ale nie miałem specjalnego dialogu od korpo czy kida.

Więc trochę nie rozumiem o czym mówisz.
@trejn: @Exenex: widać jak graliście. Misja zółta jako nomad możesz bandę huliganow uspokoic nie wywiązuje się żadna walka. Jako korpo rozpoznajesz w kilku misjach że drzazga z danymi/ kasą jest zawirusowana. Tego jest dużo więcej. Niech mi ktoś przypimnij ile wyborow w assasynie valhalla mialem po 10 h gry ? Jeden dosłownie jeden czy napadam wioske czy zaplacę za info. Naprawde oboje szukacie dziury w całym. Nie szkoda wam zycia