Wpis z mikrobloga

@r5678: tak, ople to #!$%@? gówno jezeli chodzi o techniczne sprawy i naprawianie tam czegokolwiek osobiscie. hitem jak dla mnie sa sruby od calego wozka przedniego w zafirze. astrze itd. z lat 2006-2010 gdzie sruba wystaje poza gwint i po tylu latach sa tak zardzewiale i #!$%@? ze nie da sie nic odkrecic xD
@bruhh:
Dla mnie hitem są np, skrzynka bezpieczników w środku której nie wyjmiesz bez ściągania deski rozdzielczej - nagrzewnicę się szybciej wymienia niż aby dostać się na tył skrzynki bezpieczników, bo musisz ściągnąć całą dechę, chyba że potniesz diaxsem, o czymś takim jak jakieś końcówki aby podłączyć sobie coś na konektorka to nie wspominam nawet..

Hitem są mocowania zderzaków, to to samo o czym Ty piszesz.

Hitem jest moduł wentylatorów i
@r5678: jak dla mnie najwiekszym utrapieniem w oplach sa wszelakie sruby, ktore sa mega marnej jakosci i jak auto ma juz te 10 lat to nie ma #!$%@?, zebs jakakolwiek odkrecil w calosci.

Sruby na katalizatorze to nawet nie proboje odkrecac normalnie tylko zawsze wale na chama i wkladam nowe szpilki bo i tak 80% szans ze #!$%@? a się napocę.

To samo jak pisalem o srubach na wozku, gdzie jak
@kapitan_knur: no sam kupiłem.. mam nawet dwa xd
Jak ktoś niczego nie planuje przy tym aucie robić, poza podstawowymi czynnościami, chociaż nawet zmiana oleju to w wielu modelach jest klucz na kwadrat i trzeba specjalnie dokupować. Tylko ze wszystkim do mechanika to może się sprawdzać..
Chociaż w zasadzie nie znam nikogo kto nie narzeka, taki koleś z pracy z salonu miał J bodaj.. to też marudził strasznie na to auto i