Aktywne Wpisy
damienbudzik +163
Czy niektórzy naprawdę nie słyszą swoich myśli? Lol, w jaki sposób oni "myślą" w takim razie?
#ciekawostki #pytanie #pytaniedoeksperta #mozg #myslenie #niebieskiepaski #rozowepaski
#ciekawostki #pytanie #pytaniedoeksperta #mozg #myslenie #niebieskiepaski #rozowepaski
ElectroNICK +128
Mam w pracy nowego kolegę z Turcji, wierzy w Allaha. Codziennie się modli na tej macie na podłodze itp. No i w kiblu pojawiła się butelka. Myślałem że to śmieć to wywaliłem. A on podchodzi do mnie i się pyta czy to ja wywaliłem butelkę, oczywiście powiedziałem ze tak bo to śmieć. A on mi tłumaczy że tą butelką podmywa sobie dupę bo inaczej ma sklejone poślady xD Także jak macie w
#zloto #inwestycje
@backtoback Zapraszamy do nas!
To, że przy produktach nie ma wyszczególnionych stanów zachowania jest powszechną i prawidłową praktyką, ponieważ nie jesteśmy sklepem numizmatycznym czy kolekcjonerskim, w którym konkretny rocznik czy stan "historyka" miałyby pierwszorzędne znaczenie. Jesteśmy dealerem inwestycyjnym, w którego ofercie liczy się sprzedawany kruszec – w końcu "złoto to złoto" i to jest tu najważniejsze. Suwereny były bite X lat temu (to
Naprawdę, to zwykły plastik, który może się zarysować w każdych warunkach, jak nie w transporcie, to w magazynie, w trakcie pakowania czy gdziekolwiek indziej i nie mamy na to większego wpływu – ale wystarczy się z nami skontaktować i bez problemu dodamy zapasowy przy kolejnym zamówieniu albo od razu wyślemy
To w końcu "używany plastik" czy "porysowany kapsel"?
"Porysowany" sugeruje, że mogła być na nim jedna mała ryska (w gruncie rzeczy to kapsle są właśnie po to, żeby się rysować i skutecznie chronić monety), a "używany" z kolei, że mógł być nawet zniszczony – a to akurat niemożliwe, ponieważ kapsle do wysyłki wyjmujemy nowe, z pełnych opakowań z
W regulaminie jest zapis że na reklamację klient ma 2 miesiące, kontakt z mojej strony nastąpił o 1 dzień później, przy czym równe 2 miesiące upłynęły w
Jasne, że masz prawo podzielić się opinią jaka by nie była. Gorąco zachęcamy jednak, żeby następnym razem uważniej przyjrzeć się produktom, może ewentualne wady uda się
W tym wątku, w odpowiedziach do Ciebie, już trzykrotnie wspomnieliśmy, że w razie jakichkolwiek problemów należy się z nami bezzwłocznie skontaktować. Zawsze stoimy frontem do klientów i rozwiązujemy takie tematy możliwie najkorzystniej dla nich. :)
Ty jednak twierdzisz, że towar rzekomo nie spełnił oczekiwań, zarówno moneta, jak i kapsel miały widoczne wady, ale zgłosiłeś to dopiero po ponad 2 miesiącach – to naprawdę
Oczywiście, że wpadki się zdarzają, w końcu jesteśmy tylko ludźmi – zawsze posypujemy wówczas głowę popiołem przyznając, że błąd był po naszej stronie, a także oferujemy stosowną rekompensatę. :)