Wpis z mikrobloga

  • 0
@LuckyLuke_2776 kupowałem złoto już od kilku dilerów, tavex wypada najgorzej, monety w stanie poniżej oczekiwań, mowa o tak zwanych historycznych 4 dukaty, dukat oraz suweren - bardzo nieudany zakup, nie polecam
  • Odpowiedz
@pucol Nie wiemy jakiego stanu oczekujesz po monetach historycznych bitych 50, 100 czy 150 lat temu — ale jeśli jest z nimi problem to zawsze można się z nami skontaktować, a kupując stacjonarnie po prostu dokładnie obejrzeć przed transakcją. Na dodatek zdecydowana większość Dukatów jest nowa, prosto z mennicy. ;)
  • Odpowiedz
  • 3
@TavexPL nie cwaniakuj z tymi latami bo mowa o nowym biciu i dobrze o tym wiesz, poprostu na waszej stronie nie piszecie jakie są stany i dlatego jesteście do d--y, człowiekowi możecie wysłać jakiegoś szrota odkupionego z ulicy i zabardzo nic z tym nie można zrobić, zwrotów nie ma bo cena zależna od kursu, a reklamacja odpada bo moneta trzyma wagę więc jest ok
  • Odpowiedz
@pucol Bez urazy, ale ton Twojej wypowiedzi mocno podważa wiarygodność opinii. :)
To, że przy produktach nie ma wyszczególnionych stanów zachowania jest powszechną i prawidłową praktyką, ponieważ nie jesteśmy sklepem numizmatycznym czy kolekcjonerskim, w którym konkretny rocznik czy stan "historyka" miałyby pierwszorzędne znaczenie. Jesteśmy dealerem inwestycyjnym, w którego ofercie liczy się sprzedawany kruszec – w końcu "złoto to złoto" i to jest tu najważniejsze. Suwereny były bite X lat temu (to
  • Odpowiedz
@backtoback: też nie mogę polecić tavex. Monety nie zawsze są nowe / w dobrym stanie. Ostatni zakup przyszedł nawet w porysowanym kapslu, jak widać żałują na plastik za 2 pln przy zakupie za kilka tysięcy. Srebro kupuję w coininvest, wychodzi dość dobrze cenowo i póki co moje zakupy tam zakupy były udane. Możesz też zobaczyć metalmarket, wiele osób tu poleca, na ich stronie jest zaznaczone w szczegółach czy towar jest
  • Odpowiedz
@ebpttk Zrealizowałeś transakcję za kilka tysięcy, ale nie polecisz firmy przez "porysowany kapsel za 2 PLN"? ()
Naprawdę, to zwykły plastik, który może się zarysować w każdych warunkach, jak nie w transporcie, to w magazynie, w trakcie pakowania czy gdziekolwiek indziej i nie mamy na to większego wpływu – ale wystarczy się z nami skontaktować i bez problemu dodamy zapasowy przy kolejnym zamówieniu albo od razu wyślemy
  • Odpowiedz
@TavexPL: no niezupełnie taki był sens mojej wypowiedzi. Moneta miała kilka wad a dodatkowo była zapakowana w używany plastik. Ja rozumiem że istotna jest waga kruszcu, a stan plastiku nie stanowi dla mnie wielkiego problemu. Żałuję jedynie że towar nie do końca spełnił oczekiwania, tym bardziej że monety zakupione wcześniej były nowe. Kolejne zakupy robię u konkurencji.
  • Odpowiedz
@ebpttk

była zapakowana w używany plastik


To w końcu "używany plastik" czy "porysowany kapsel"?
"Porysowany" sugeruje, że mogła być na nim jedna mała ryska (w gruncie rzeczy to kapsle są właśnie po to, żeby się rysować i skutecznie chronić monety), a "używany" z kolei, że mógł być nawet zniszczony – a to akurat niemożliwe, ponieważ kapsle do wysyłki wyjmujemy nowe, z pełnych opakowań z
  • Odpowiedz
@TavexPL: dość łatwo jest odróżnić używany wyszorowany plastik od nowego który zarysował się w transporcie, zapewniam że potrafię to zrobić, jeśli już tak bardzo chcecie drążyć ten temat. Gdyby to była "jedna mała ryska" nawet nie przyszłoby mi do głowy o tym wspominać.

W regulaminie jest zapis że na reklamację klient ma 2 miesiące, kontakt z mojej strony nastąpił o 1 dzień później, przy czym równe 2 miesiące upłynęły w
  • Odpowiedz
@ebpttk Towar nie spełnił oczekiwań, kapslem był "wyszorowany plastik", ale reklamacja została zgłoszona dopiero po 2 miesiącach i 1 dniu? Seems legit. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Jasne, że masz prawo podzielić się opinią jaka by nie była. Gorąco zachęcamy jednak, żeby następnym razem uważniej przyjrzeć się produktom, może ewentualne wady uda się
  • Odpowiedz
  • 3
Tavex fajnie pokazuje tu swój stosunek do klientów, a wystarczyło lakoniczne 'sorry, mamy dużo zamówień, wpadki się zdarzają'
  • Odpowiedz
@ebpttk

wystawiacie sobie wizytówkę takim właśnie lekceważącym podejściem


W tym wątku, w odpowiedziach do Ciebie, już trzykrotnie wspomnieliśmy, że w razie jakichkolwiek problemów należy się z nami bezzwłocznie skontaktować. Zawsze stoimy frontem do klientów i rozwiązujemy takie tematy możliwie najkorzystniej dla nich. :)

Ty jednak twierdzisz, że towar rzekomo nie spełnił oczekiwań, zarówno moneta, jak i kapsel miały widoczne wady, ale zgłosiłeś to dopiero po ponad 2 miesiącach – to naprawdę
  • Odpowiedz
@TavexPL: wspominacie o tym jednocześnie drwiąc sobie z sytuacji i odwracając kota ogonem. Może i stoicie frontem do klienta, ale co robicie przy tym to już chyba każdy może sobie dopowiedzieć.
  • Odpowiedz
@pucol Na Twój ostatni komentarz odpisaliśmy maksymalnie kulturalnie i merytorycznie – niestety nie doczekaliśmy się odpowiedzi, a warto tu zauważyć, że zdążyłeś nam zarzucić "cwaniakowanie", że "jesteśmy do d--y" i że "możemy sprzedawać szrot z ulicy". Czy to nasz stosunek jest niepoprawny?

Oczywiście, że wpadki się zdarzają, w końcu jesteśmy tylko ludźmi – zawsze posypujemy wówczas głowę popiołem przyznając, że błąd był po naszej stronie, a także oferujemy stosowną rekompensatę. :)
  • Odpowiedz
@ebpttk Co mamy zrobić w sytuacji, gdy klient, tak jak Ty, o jakichkolwiek wadach lub swoim niezadowoleniu informuje nas po ponad 2 miesiącach? Nie mamy absolutnie żadnej pewności, że wada powstała z naszej winy, nie wiemy, co w tym czasie działo się z produktami – to nie jest odwracanie kota ogonem, tylko wskazywanie irracjonalności zachowania. Takie problemy należy zgłaszać od razu po otrzymaniu zamówienia, dzięki temu możemy to bezzwłocznie rozwiązać i
  • Odpowiedz