Wpis z mikrobloga

Minęło prawie 2 lata od rozpoczęcia budowy i myślę, że można dzisiaj zakończyć projekt prawdopodobnie tym ostatnim wpisem.
Aktualnie na szosie przejechałem około 15 000km. Od momentu kraksy i pęknięcia nie pojawiły się żadne większe problemy. Z tych mniejszych to zerwany łańcuch oraz wymiana gwarancyjna przerzutki (ale nie z powodu zerwania łańcucha).
Rower lekko nie ma (ważę 77kg 3.9w/kg), ale po tych wszystkich przejechanych kilometrach, paru gumach i okazjonalnych CoffeRide w przerwie od treningów, sprzęt nadal spisuje się tak jak podczas pierwszej jazdy. Po prostu spędzanie na nim czasu jest czystą przyjemnością ()

W międzyczasie wpadło parę ulepszeń:
- Kierownica z fajnym mocowaniem na licznik/kamerę/latarkę
- Pomiar mocy Stages 3
- Siodełko, które wymieniałem 4 razy: Aliexpress, Fizik Antares, Selle Italia SLR TM Flow i wreszcie rozwiązanie moich problemów - podróba ISM z Aliexpress
- Opony Panaracer Race D Evo 4. Nie wiem czy to może kwestia pośniegowego syfu na drodze, ale nie czuję się na nich pewnie. Może też 9 bar to za dużo :P

W następnym sezonie pewnie wleci nowy lakier, bo ten jest już dosyć mocno zmęczony i nie pasuje do kierownicy. No i nigdy więcej matu :P

Udanego i bezpiecznego sezonu! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#buildmychinabike #rower
kronikary - Minęło prawie 2 lata od rozpoczęcia budowy i myślę, że można dzisiaj zako...

źródło: comment_1614706922l6iCeq4PzF1kqnn8FMftSz.jpg

Pobierz
  • 18
@kronikary: rame kupiles czarna i lakierowales sam? jak to zrobileś? skad rama?

sam jakis czas zastanawiam sie nad ramą od flyxii i jakimś customowym malowaniem tylko nie wiem jak to ugryźć:)