Aktywne Wpisy
PAST +488
Wystawiłem na OLX telewizor za darmo. Stary trup marki LG, jedno HDMI, analogowa głowica, zniszczony pilot. Odbiór osobisty, albo dowóz w granicach miasta za 30 złotych/flaszkę/cokolwiek. W ogłoszeniu wyraźnie napisane, że nie odpisuję na SMS i na wiadomości OLX. Tylko telefon.
W ciągu godziny odebrałem 9 telefonów, pierwszy po 2 minutach od wstawienia ogłoszenia:
Telefon pierwszy: Czy pan wyśle?
Telefon
W ciągu godziny odebrałem 9 telefonów, pierwszy po 2 minutach od wstawienia ogłoszenia:
Telefon pierwszy: Czy pan wyśle?
Telefon
lossiemkos89 +73
Na ryneczku matrymonialnym stabilnie jak w deweloperce( ͡° ͜ʖ ͡°) #p0lka #tinder #randkujzwykopem #logikarozowychpaskow #nieruchomosci
Pracuję w IT od jakichś 2 lat, głównie C++, choć przewinął się też Python.
Zarobki nie są złe, albo raczej - nie narzekam aż tak :D. Mimo to, martwi mnie liczba ofert na C/C++ a także deklarowane tam widełki płacowe. Patrząc po portalach takich jak nofluffjobs albo justjoinit widzę, że zdecydowanie większe stawki są np w Javie czy C#.
Teraz pytanie - czy gdybym zmieniał pracę na inny język (wspomniana Java czy C#), pracodawca będzie patrzył na mnie jak na juniora, czy może doświadczenie w C++ i ogólnie programowaniu ma jakieś znaczenie?
Oczywiście zakładam że ten inny język umiem :)
#pracait #programowanie #naukaprogramowania #praca
Komentarz usunięty przez moderatora
No dodam tylko, że już mi się zdarzało w pracy pisać kod w języku którego nie znałem, więc "uczyłem się" w czasie pisania.
W Java/C# ogromną rolę odgrywa znajomość bibliotek systemowych, dobrych praktyk i umiejętność korzystania z LINQ.
No i w C# masz co do zasady inne projekty - wysokopoziomowe apki biznesowe. Jak szukasz tylko pod katem kasy i rodzaj projektu,
Wieksze znaczenie ma to co @maaaloy napisał, znajomość domeny jest znacznie wyżej ceniona niż znajomość technologii w wielu miejscach (szczegolnie wlasnie finance).