Wpis z mikrobloga

Ale w---------e jest to, jak niektóre rzeczy są dopracowane, podczas gdy inne leżą zupełnie. Niektórzy odwalili kupę dobrej, szczegółowej roboty, ale przez słabe zarządzanie wygląda to, jak wygląda w ostatecznym rachunku.
Oglądaliście telewizję w grze? Jest pełno różnych wiadomości, reklam i talk showów. Czasem się również zdarza, że jakiś haker zakłóca sygnał i leci wtedy przez niego przekaz do społeczności. I to nie jeden, a jest kilka różnych przekazów. Jest tego naprawdę dużo.
#cyberpunk2077
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kosmox30: Ja mam wrażenie jakby grę pisały dwa zespoły, cześć która odpowiada ze główna fabułę i smaczki ( typowa gra zamknięta), oraz część otwartego świata. 1 część wyszła naprawdę dobrze, druga część już ma błędy
  • Odpowiedz
@Kosmox30 Bo Cyberpunk pod szeroko rozumianym względem artystycznym jest naprawdę dopracowany. Mamy bardzo dobry projekt miasta, świetny soundtrack, widać po prostu że w takie rzeczy jak na przykład wnętrza samochodów, animacje broni czy chociażby reklamy widoczne w mieście włożono wiele pracy. Fabuła jest krótka, ale do dialogów i kreacji postaci też nie można się za bardzo przyczepić.

Z drugiej strony właśnie wrażenie to psują takie rzeczy jak beznadziejne AI, brak policji
  • Odpowiedz
Przecież Jason Schreirer opisywał po wywiadzie z ok 20 osobami ze studia (byli i obecni pracownicy), że spodziewali się terminu premiery gry wyznaczonego dopiero na rok 2022. Jak wchodzi management i mówi, że gra ma być zrobiona w 2020 to jak to miało wyglądać!? Developerzy wrzucili na szybko sklecone m.in. AI policji, ludzi i kierowców. Fabuła i questy zostały pocięte aby tylko wypuścić grę. Pamiętam nawet artykuły, że w 2019 (a może
  • Odpowiedz