Wpis z mikrobloga

probowal ktos grac w chmurze z gamepass ultimate? U mnie na dobrym wifi 5ghz (internet UPC 300mbps) dziala jak gowno, same artefakty kompresji i nic nie widac (zarowno na oneplus NORD jak i galaxy tab s6 lite). To wina mojej konfiguracji, czy tak to dziala poki co? Dodam ze probowalem w krakowie i na podkarpaciu. #xbox #xcloud #android
#gamepass
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@belmond324: ja probowalem, dzialalo bardzo dobrze. Gralem sobie w Rocket League, nie odczuwalem zadnych lagow, opoznien itp. Moja konfiguracja to XSX (internet po kablu), Iphone 11 po wifi, internet UPC (nie pamietam szybkosci)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@belmond324: upewnij się że nie masz ścian np między telefonem a routerem - ściany mogą powodować ryoanie się połączeń. Masz opcje 4g 5g jeszcze?
  • Odpowiedz
@RapidoPL: ja mam tableta 10 cali, teoretycznie troche lepiej powinno byc niz na telefonie xd ale slyszalem ze w tym roku ma byc wsparcie rowniez dla pc, wiec jest nadzieja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@belmond324:

U mnie też słabo to działa, na wifi 5Ghz lepiej niż na 2,4 ale wciąż słabo, opóźnienie jest zbyt duże. Geforce Now wypada lepiej, pod względem rozdzielczości też
  • Odpowiedz
@Beeercik: @Baccon: czyli nie jestem sam ( ͡° ʖ̯ ͡°) może to faktycznie kwestia połączenia... zauważyłem, że w niektórych grach jest w miarę ok (celeste, death cells) a w niektórych tragedia (minecraft dungeons, sims 4). Zauważyłem też, że najczęściej artefakty kompresji pojawiają się na statycznych scenach. W dynamicznych jest okej :f
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@belmond324: też ostatnio grałem sobie na emulatorze androida bluestacks, i bezpośrednio pod internetem działało słabo, ale po przełączeniu VPN na inny kraj już o wiele lepiej (mniej frozenów ekranu), grywalne.

@RapidoPL: tak jak pisałem da się na kompie przez bluestacks, kwestia pada. Ja emuluję zwykłego pada USB na xbox'owego pada i działa.
  • Odpowiedz