@RitmoXL: Nawiązując do twojego pseudonimu... Kiedy byłem nastolatkiem i jeździłem maluchami, trabantami, fiatami 125p czy zastawą, marzyłem o fiacie ritmo.
Stał taki jeden czarny na ulicy obok, a ja w książce "Samochody Włoskie" miałem dane techniczne itp.
To była pierwsza połowa lat dziewięćdziesiątych. Kurła, kiedyś to było.
@StaryWedrowiec: Jako ciekawostka opór powietrza jest istotny wobec oporów toczenia powyżej 35km/h a wyrównuje się około 60km/h. Dlatego przed II WŚ mieli #!$%@?. Samochody jeździły po mieście 30km/h do 50km/h i na opory powietrza nie zwracali uwagi.
@Bodzias1844: zawsze jak widzę takie komentarze to się zastanawiam czym osoby piszące takie komentarze zajmują się w życiu, bo ja w 95% przypadków widzę to 1 raz, a przeglądam gorące z 6h codziennie po parę razy xD
Niemcy już w latach 20-30 zaczęli pracować nad samochodami aerodynamicznymi bo było im to potrzebne do #!$%@? po najnowszym wynalazku - autostradach. Daleko nie trzeba szukać bo Garbus był takim samochodem. Albo takie Audi:
@RitmoXL: Wykop bawi i óczy. Dzięki.
Stał taki jeden czarny na ulicy obok, a ja w książce "Samochody Włoskie" miałem dane techniczne itp.
To była pierwsza połowa lat dziewięćdziesiątych. Kurła, kiedyś to było.
Niemcy już w latach 20-30 zaczęli pracować nad samochodami aerodynamicznymi bo było im to potrzebne do #!$%@? po najnowszym wynalazku - autostradach. Daleko nie trzeba szukać bo Garbus był takim samochodem. Albo takie Audi: