Wpis z mikrobloga

#hota #homm3 #heroes3

Czy dodatek Horn of the Abyss to tylko dodatkowe kampanie i jakieś usprawnienia, czy też nowi bohaterowie i bardziej znaczące zmiany w rozgrywce?
Grałem kiedyś w dodatek In the wake of Gods i zastosowane tam rozwiązania kompletnie odmieniały grę, wprowadzały nowy surowiec i dodatkową postać do każdej armii.
Jak jedno ma się do drugiego?
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Blackfyre: nowi bohaterowie, nowe elementy mapy, nowe zamki (w planach 3, jeden jest od dawna, a drugi niedługo wyjdzie albo już wyszedł).
Dodatkowo Hota daje możliwość gry w lobby rankingowym, szczegółów nie znam bo sie w ten tryb gry nie zagłębiałem.

Hota jest o wiele bardziej przemyślana i zbalansowana od Wog, który luźno łączył wiele elementów, ale nie miał pomysłu jak to wszystko stylistycznie spiąć w całość i zbalansować. Wog
  • Odpowiedz
@Blackfyre: HotA bardziej przypomina oficjalny dodatek taki jak Ostrze Armagedonu. Dodatkowo został wprowadzony lekki balans jednostek oraz pewnych umiejętności, dodano również nową umiejętność "Interferencja", a wszystko to z myślą o rozgrywkach profesjonalnych. Mistrzostwa Polski były grane na tym dodatku.
WoG to eksperyment o którym powinniśmy zapomnieć, bo mamy już hotę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Blackfyre: Hota to jak nowy dodatek typu SoD albo AB. Nowa frakcja, nowi bohaterowie, jednostki, biom, budynki i masa usprawnień w mechanice gry zachowując zasady i rozgrywkę jak w oryginale. I tak jak wspominano, hdmod + hota to obecnie standard w multiplayerze czy turniejach. Gorąco polecam, dla mnie to odnowilo hiroski i świetnie się w nie znowu gra
  • Odpowiedz
@AnalityczneZapalenieMozgu: @Defined: @bb89: @hortu:
A czy mnie jako wielbicielowi Heroes III HOTA nie popsuje trochę przyjemności? Zmiany w WOG mnie już drażniły. A jeżeli zostały zmienione niektóre właściwości danych jednostek lub umiejętności, to też może mi się nie spodobać i już nie dawać tej radości.
Mam na razie HDmod i w to gram, ale jeszcze bez instalacji HOTA.
  • Odpowiedz
@Blackfyre: zainstaluj i spróbuj, dla mnie zmiany wpasowują się w oryginał i nie maja nic wspólnego z wog, skąd mamy wiedzieć czy Ci się spodoba ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Blackfyre: tak jak bb89 uważam że zmiany wpasowują się w gre tak, jakby to samo 3do zrobiło.
W przypadku Woga było inaczej i na dłuższą mete człowiek to czuł, oraz dodatkowo to wszystko w wogu sie rozjeżdżało.
Nie odgadne Twojego poczucia estetyki itp, ale polecam, myśle że warto spróbować. Choć może jak sie nacieszysz oryginałem, bo chyba wróciłeś do niego po przerwie.
  • Odpowiedz
Czy dodatek Horn of the Abyss to tylko dodatkowe kampanie i jakieś usprawnienia, czy też nowi bohaterowie i bardziej znaczące zmiany w rozgrywce?

Grałem kiedyś w dodatek In the wake of Gods i zastosowane tam rozwiązania kompletnie odmieniały grę, wprowadzały nowy surowiec i dodatkową postać do każdej armii.


@Blackfyre: WoG to syf. HoTA idzie oryginalnym stylem gry wliczając w to nawet nowe grafiki. Hota wprowadza fixy, rebalansuje grę, dodaje nowe
  • Odpowiedz
@Kryspin013: A czy HoTA naprawił błąd z bonusem do obrony podczas oblężenia? Bo taki bug na pewno występował, nie wiem czy HDmod już go nie naprawił. Uwielbiam grać Cytadelą(stawiając na obronę i magię ziemi) i Fortecą. Oby te zamki nie zostały w jakiś sposób poszkodowane w HoTA. :P
Na pewno prędzej czy później spróbuję, bo już nawet mój brat mi to polecał.
  • Odpowiedz
Bo taki bug na pewno występował, nie wiem czy HDmod już go nie naprawił


@Blackfyre: HDMod też jest od twórców HoTA. Ogólnie to HDMod naprawia bugi, które jest w stanie naprawić. Jak nie jest w stanie to naprawia je HoTA.

Oby te zamki nie zostały w jakiś sposób poszkodowane w HoTA.


Ze znaczących rzeczy to koszty budowli w niektórych miastach się zmieniły dla balansu.
  • Odpowiedz
@Kryspin013:

Ze znaczących rzeczy to koszty budowli w niektórych miastach się zmieniły dla balansu.

Trochę szkoda, bo Cytadela musiała mieć niższe ceny budynków i jednostek z uwagi na obniżony atak i ubogą gildię magów. Z kolei Forteca zawsze była droga, ale bardzo potężna. Od samego pisania chce mi się grać. (ʘʘ)
  • Odpowiedz