Wpis z mikrobloga

#hota #homm3 #heroes3

Czy dodatek Horn of the Abyss to tylko dodatkowe kampanie i jakieś usprawnienia, czy też nowi bohaterowie i bardziej znaczące zmiany w rozgrywce?
Grałem kiedyś w dodatek In the wake of Gods i zastosowane tam rozwiązania kompletnie odmieniały grę, wprowadzały nowy surowiec i dodatkową postać do każdej armii.
Jak jedno ma się do drugiego?
  • 21
@Blackfyre: nowi bohaterowie, nowe elementy mapy, nowe zamki (w planach 3, jeden jest od dawna, a drugi niedługo wyjdzie albo już wyszedł).
Dodatkowo Hota daje możliwość gry w lobby rankingowym, szczegółów nie znam bo sie w ten tryb gry nie zagłębiałem.

Hota jest o wiele bardziej przemyślana i zbalansowana od Wog, który luźno łączył wiele elementów, ale nie miał pomysłu jak to wszystko stylistycznie spiąć w całość i zbalansować. Wog chyba
@Blackfyre: HotA bardziej przypomina oficjalny dodatek taki jak Ostrze Armagedonu. Dodatkowo został wprowadzony lekki balans jednostek oraz pewnych umiejętności, dodano również nową umiejętność "Interferencja", a wszystko to z myślą o rozgrywkach profesjonalnych. Mistrzostwa Polski były grane na tym dodatku.
WoG to eksperyment o którym powinniśmy zapomnieć, bo mamy już hotę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Blackfyre: Hota to jak nowy dodatek typu SoD albo AB. Nowa frakcja, nowi bohaterowie, jednostki, biom, budynki i masa usprawnień w mechanice gry zachowując zasady i rozgrywkę jak w oryginale. I tak jak wspominano, hdmod + hota to obecnie standard w multiplayerze czy turniejach. Gorąco polecam, dla mnie to odnowilo hiroski i świetnie się w nie znowu gra
@Blackfyre: tak jak bb89 uważam że zmiany wpasowują się w gre tak, jakby to samo 3do zrobiło.
W przypadku Woga było inaczej i na dłuższą mete człowiek to czuł, oraz dodatkowo to wszystko w wogu sie rozjeżdżało.
Nie odgadne Twojego poczucia estetyki itp, ale polecam, myśle że warto spróbować. Choć może jak sie nacieszysz oryginałem, bo chyba wróciłeś do niego po przerwie.
Czy dodatek Horn of the Abyss to tylko dodatkowe kampanie i jakieś usprawnienia, czy też nowi bohaterowie i bardziej znaczące zmiany w rozgrywce?

Grałem kiedyś w dodatek In the wake of Gods i zastosowane tam rozwiązania kompletnie odmieniały grę, wprowadzały nowy surowiec i dodatkową postać do każdej armii.


@Blackfyre: WoG to syf. HoTA idzie oryginalnym stylem gry wliczając w to nawet nowe grafiki. Hota wprowadza fixy, rebalansuje grę, dodaje nowe miasto
@Kryspin013: A czy HoTA naprawił błąd z bonusem do obrony podczas oblężenia? Bo taki bug na pewno występował, nie wiem czy HDmod już go nie naprawił. Uwielbiam grać Cytadelą(stawiając na obronę i magię ziemi) i Fortecą. Oby te zamki nie zostały w jakiś sposób poszkodowane w HoTA. :P
Na pewno prędzej czy później spróbuję, bo już nawet mój brat mi to polecał.
Bo taki bug na pewno występował, nie wiem czy HDmod już go nie naprawił


@Blackfyre: HDMod też jest od twórców HoTA. Ogólnie to HDMod naprawia bugi, które jest w stanie naprawić. Jak nie jest w stanie to naprawia je HoTA.

Oby te zamki nie zostały w jakiś sposób poszkodowane w HoTA.


Ze znaczących rzeczy to koszty budowli w niektórych miastach się zmieniły dla balansu.
@Kryspin013:

Ze znaczących rzeczy to koszty budowli w niektórych miastach się zmieniły dla balansu.

Trochę szkoda, bo Cytadela musiała mieć niższe ceny budynków i jednostek z uwagi na obniżony atak i ubogą gildię magów. Z kolei Forteca zawsze była droga, ale bardzo potężna. Od samego pisania chce mi się grać. (ʘʘ)